וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופמן: "רוצים להתברג בין השתיים הראשונות"

נבחרת העתודה של ישראל תפתח את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה נגד הונגריה. הקפטן: "אפשר לעשות את זה"

בנבחרת ישראל בכדוריד כבר נערכים לפתיחת משחקי בית המוקדמות של אליפות אירופה לנבחרות העתודה, שייערכו החל ממחר (חמישי) ולאורך כל סוף השבוע בארץ. היום נערכה מסיבת עיתונאים במלון סיטי בתל אביב. הנבחרת תשחק בבית יחד עם קרואטיה, אלופת העולם לגילאים אלו, הונגריה ולטביה. המטרה שהציבה לעצמה הנבחרת, יחד עם ראשי איגוד הכדוריד, היא התברגות באחד משני המקומות הראשונים בבית, שיביאו להעפלה לאליפות שתיערך בקיץ בסלובקיה.

"אנחנו מתמודדים כבר הרבה שנים במוקדמות של אליפויות אירופה והעולם ובעבר הרחוק גם הצלחנו להעפיל עם נבחרת העתודה", אמר מאמן הנבחרת, שלמה הופמן. "המטרה שלנו על בזה שאנחנו מארחים את הטורניר היא להתברג בין השתיים הראשונות שמעפילות לטורניר הגמר. קיימנו שלושה משחקי אימון מול רוסיה ויצאנו מהם מעודדים, אבל המאני טיים הוא עכשיו וכאן צריך להצליח. הצלחה היא רק העפלה, השאר לא מעניין".

הופמן הוסיף על הנבחרת שלו כי "כמו תמיד, המשימות שלנו לא קלות וכמו שאני אומר בבוגרים וגם בעתודה, בכדי להגיע להישגים אנחנו צריכים לנצח נבחרות טובות יותר מאיתנו. יש לנו נבחרת טובה ומאוזנת, אין לנו כוכבים אבל זה צוות מנצח. הכוכב הכי גדול של הנבחרת הוא כל הנבחרת. כל השחקנים שמשחקים בקבוצות הבוגרים הם אלו שצריכים להוביל את הנבחרת קדימה. יש לנו בסיס טוב ונבחרת מצוינת".

קפטן הנבחרת, דור גבע, הוסיף: "אני חושב שזה רגע השיא של כל שחקן ושחקן בנבחרת. אנחנו מאוד מאמינים שאפשר לעשות את זה ולעמוד במטרות. קיבלנו את כל האמצעים, עשינו תוצאות טובות נגד הרוסים וזה נתן לנו הרבה ביטחון. אנחנו באים כדי לתת הכל". לגבי סיכויי הנבחרת אמר גבע: "אנחנו לא הפייבוריטים, לא הגענו להישגים של הונגריה וקרואטיה, אבל יכולים לעמוד מולם כשווים מול שווים, עם הביתיות והתמיכה של הקהל. אנחנו באים קטנים ומקווים לצאת גדולים".

הנבחרת תפתח מחר את הופעותיה נגד הונגריה (17:00), ביום שישי תשחק נגד קרואטיה (16:00) ובשבת תתמודד מול לטביה (16:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully