וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: מארי הודח בסיבוב השני

הסקוטי, שמדורג במקום הרביעי בעולם, הושפל 6:2, 6:1 על ידי פיליפ קולשרייבר הגרמני. נדאל, דג'וקוביץ' ופרר טיילו לשלב הבא

הסיבוב השני של טורניר מונטה קרלו, ששייך לסבב ה-1,000 המשני בחשיבותו רק לטורנירי הגרנד סלאם ובו מחולקים פרסים על סך 2.2 מיליון יורו, נפתח היום (רביעי) בסימן סנסציה ענקית כשפיליפ קולשרייבר הגרמני, המדורג 33 בעולם, הביס 2:6, 1:6 את אנדי מארי (4) תוך שעה ושלוש דקות בלבד. הסקוטי הצנום נראה רע במיוחד ובעיקר חסר כל רצון לשחק, כשהוא נשבר לא פחות מחמש פעמים מתוך שבעה ניסיונות של הגרמני וזוכה ב-30 נקודות מתוך 83 במשחק כולו. קולשרייבר יפגוש בסיבוב השלישי לדרבי גרמני את פיליפ פצ'נר, שניצח 6:7, 2:6 את יורגן מלצר האוסטרי.

בניגוד לסקוטי, שממשיך בעונה המאכזבת שלו, הספרדים דווקא נהנו מאוד על החימר בנסיכות הצרפתית. רפאל נדאל, שמחזיק בתואר אלוף מונטה קרלו חמש שנים ברציפות, חזר למשטח החימר שהוא כל כך אוהב וטייל ל-1:6, 0:6 על תיימו דה באקר ההולנדי אחרי שעה אחת בלבד. נדאל יפגוש בשלב הבא את מיכאל ברר, שניצח 4:6, 4:6 את חואן מונאקו.

ספרדי נוסף שעלה שלב הוא דויד פרר המדורג 17 בעולם, שהביס 3:6, 2:6 את אנדריי גולובב ויפגוש בשלב הבא את איוון ליוביצ'יץ', שניצח 3:6, 6:7 את מיכאל לודרה. מדורג נוסף שהמשיך לשלב הבא הוא נובאק דג'וקוביץ' הסרבי (2) שדרס 2:6, 3:6 את פלורן סרה הצרפתי. דג'וקוביץ' יפגוש בשלב השלישי את סטניסלס ואווינקה השוויצרי (20) לקרב ענקים, לאחר שהאחרון ניצח 1:6, 4:6 את ארנסט גולביס הלטבי.

גם טומי רוברדו הספרדי, חובב משטחי החימר, עלה לשלב השלישי אחרי שניצח את ויקטור טרויצקי הסרבי 4:6, 3:6 ויפגוש בשלב הבא את דויד נלבנדיאן שניצח 6:4, 3:6, 6:7. ספרדי נוסף שעלה לשלב השלישי הוא חואן קרלוס פררו, שניצח 3:6, 4:6 את את בנג'מין בקר ויפגוש בשלב הבא את את ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי. במשחק נוסף ניצח אלברט מונטאנס הספרדי 6:7, 6:3, 0:6 את אנדראס ספי ויפגוש בשלב הבא את מארין סיליץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully