וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "עכשיו יהיה לי זמן לעבוד על המשחק שלי"

אחרי משחקו האחרון העונה ב-NBA, עמרי כספי הודיע כי הוא מתכוון להצטרף לנבחרת, וגם לשחק קצת בליגת הקיץ

קצת אחרי ההפסד 106:100 ללוס אנג'לס לייקרס במשחק האחרון של סקרמנטו קינגס העונה, בעיתון "סקרמנטו בי" כבר עשו סיכומים והתייחסו לפעילות הקיץ של חלק משחקני הקבוצה בנבחרות הלאומיות שלהם. אנדראס נוצ'יוני ישחק עם ארגנטינה באליפות העולם בטורקיה, בנו אודריך ישחק שם עם נבחרת סלובניה, וטייריק אוואנס ימתין לזימון מנבחרת ארצות הברית.

במקביל, התייחסו ב"סקרמנטו בי" גם לעמרי כספי, ולפי הדיווחים שלהם, שחקנה הישראלי של סקרמנטו כבר הודיע כי הוא יצטרף לנבחרת ישראל במשחקי מוקדמות אליפות אירופה באוגוסט. כזכור, כספי לא הצטרף לנבחרת בקמפיין הקודם שלה, אליפות אירופה בקיץ 2009 בפולין.

בראיון ל"סקרמנטו בי" הודיע כספי שבכל מקרה הוא מתכוון לשחק הרבה כדורסל בקיץ הקרוב: "אין בכלל ספק בזה, יהיה לי מספיק זמן לעבוד על המשחק שלי וכנראה שאני גם אשחק לפחות פעמיים בליגת הקיץ. לאחר מכן אני אחזור לסקרמנטו כדי לנוח, זה יהיה קיץ טוב".

סטטיסטית, עמרי כספי סיים את עונת הביכורים שלו בליגה הטובה בעולם עם 10.3 נקודות למשחק, ב-44.6 אחוז מהשדה, 37 אחוז מחוץ לקשת ו-67 אחוזים מהקו. אל הנקודות הוא צירף 4.5 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים ו-0.7 חטיפות למשחק, כל זה ב-25 דקות פר ערב. החודש הטוב ביותר שלו העונה היה דצמבר, אז שיחק 29 דקות למשחק והשיב ב-14 נקודות ובאחוזים מצוינים. החודש הגרוע ביותר היה מרץ, אז זכה כספי ל-15 דקות משחק בלבד, והשיב עם 5 נקודות באחוזים רעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully