וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גרנט מועמד לווסטהאם וסלטיק

במירור ובסאן טוענים שהמאמן מבוקש. מפרק פומפי: ”לא איבדתי תקווה להשאירו”. מויס מתנגד להשתתפותה באירופה

אחרי שהדהים את הכדורגל האנגלי עם עלייה לגמר הגביע, בכלי התקשורת בחו"ל מדווחים שווסטהאם וסלטיק מבקשות את שירותיו של אברהם גרנט. מירור מפרסם שלמרות רצונה של פורטסמות שהמאמן הישראלי יישאר גם לעונה הבאה, לא ברור עדיין אם זה מה שאכן יקרה.

על פי הדיווח בעיתון הבריטי, שמן של שתי הקבוצות עלה, על אף חששו של אנדרו אנדרוניקו, המפרק של פומפי, שמהלך כזה יקרה. בסאן לא ציינו על איזו קבוצה מהפרמייר ליג מדובר, אך סיפרו כי קבוצה מהליגה מעוניינת בשירותיו של הישראלי. "יש הצעה על השולחן ויהיו עוד", אמר חבר קרוב של גרנט לעיתון הלונדוני. "יהיה לו קשה לעזוב את פורטסמות כי הוא פיתח קשר אמיתי עם האוהדים".

"אני מתכנן לשבת עם אברהם ואבקש ממנו להישאר", אמר אנדרוניקו. "יש לו חוזה שממשיך, אבל יש לו סעיף ליציאה מהחוזה. לא אוכל להאשים אותו אם הוא יסכים לאחת ההצעות שיעמדו בדרכו. אני מתכנן לנסות להשאיר אותו. הוא הביא הצלחה למועדון ומהסיבה הזו הוא מבוקש כאן במדינה ובחו"ל. לא איבדתי תקווה להשאיר אותו, נהפוך הוא".

מויס נגד פורטסמות

ובינתיים, לצד המחמאות להישג הנהדר של פומפי, יש מי שחושש מהאפשרות שהקבוצה תשתתף בליגה האירופית בעונה הבאה. מאמן אברטון, דייויד מויס, משבח את הניצחון של פומפי על טוטנהאם, אבל מבהיר: "אם פורטסמות תזכה במקום לאירופה, זה כנראה מגיע להם, אבל אם אתה לא עושה את הדברים נכון, אתה לא יכול לצפות להיות שם. יש לי סימפטיה למצב של המועדון ומה שאברהם גרנט עושה שם הוא מעבר לנס בהתחשב בנסיבות".

בפורטסמות הגישו בקשה חריגה, שתאפשר להם ליטול חלק בליגה האירופית בעונה הבאה. המועדון לא הגיש את המסמכים הנדרשים על מנת לשחק באירופה במועד שנקבע מראש בחודש מרץ, ולכן נפסל על ידי אופ"א וההתאחדות האנגלית. מויס משוכנע שפומפי לא צריכה לקבל הקלות. "הם לא הגישו את המסמכים כי הם לא חשבו שהם מסוגלים לנצח? אז אולי הם לא ראויים לזכות בערעור מכיוון שהם לא האמינו מספיק בקבוצה שלהם", אמר המאמן, שחושק גם הוא במקום באירופה. "הם לא הגישו את המסמכים מכיוון שהם איחרו? אם כן זו טעות פנימית ואז הם צריכים לציית לחוקים כמו כל קבוצה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully