וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר עלתה לגמר הגביע האיטלקי

הנראזורי, שאיבדו את הפסגה בסריה A, ניצחו את פיורנטינה 0:1 בחוץ משער של אטו, וניצחו 0:2 בסיכום שני המשחקים

אינטר עלתה הערב (שלישי) לגמר הגביע האיטלקי אחרי שגברה 0:1 על פיורנטינה והשלימה ניצחון כפול 0:2 בסך שני משחקי חצי הגמר. ז'וזה מוריניו ושחקניו שמו מאחוריהם את השבוע הקשה שעבר עליהם בליגה, כשהביקור הקודם שלהם בפירנצה בשבת הסתיים ב-2:2 מול הויולה, ואיפשר לרומא לחלוף על פניהם בדרך למקום הראשון בטבלה.

אחרי ששער בודד של דייגו מיליטו נתן להם יתרון קטן מהמשחק הראשון בסן סירו, נתקלו שוב הנראזורי בהתנגדות עיקשת מצד הסגולים שאיימו מספר פעמים על שערו של ז'וליו סזאר, אבל השער היחיד במשחק שוב נפל מהעבר השני, הפעם מרגליו של סמואל אטו, שהכניע את סבסטיאן פריי בדקה ה-57 אחרי בישול נהדר של טיאגו מוטה ולמעשה הכריע את ההתמודדות.

בשבוע הבא תדע אינטר האם גם בגמר הגביע יחכה לה מפגש חזיתי עם רומא, כשהג'ילארוסי יתארחו אצל אודינזה בגומלין חצי הגמר השני אחרי שניצחו 0:2 באולימפיקו במשחק הראשון. עוד קודם לכן יחכו למוריניו שני משחקים ביתיים קשים מול יובנטוס בליגה ומול ברצלונה בחצי הגמר הראשון של ליגת האלופות.

בצרפת, עלתה הערב מונאקו לגמר הגביע אחרי ניצחון דרמטי 0:1 על לאנס בהארכה. הקבוצה של גי לאקומב, שצנחה במחזורים האחרונים למרכז הטבלה, נעזרה בנגיחה של הקמרוני הצעיר מוסא מאזו בדקה ה-110 כדי להעפיל לגמר, שם תנסה לזכות בגביע לראשונה מאז 1991, מול המנצחת בחצי הגמר השני שייערך מחר בין פריס סן ז'רמן לקוובילי החובבנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully