וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "עוברות כבר מחשבות על דאבל"

מגן הפועל ת"א חגג את הניצחון על בית"ר ירושלים. גוטמן: "זו חגיגה ענקית". אמסלם: "אפשר להגיד שהעונה נגמרה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בארבע השנים האחרונות זכו בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בגביע המדינה, והתחלקו בשתי זכיות כל אחת. הערב (שלישי) השתיים נפגשו, אבל האדומים סיימו רצף של שתי זכיות של בית"ר ועשו צעד משמעותי בדרך אולי לזכייה בדאבל. אלי גוטמן ושחקניו עברו מחצית ראשונה לא מספיק טובה, ובשנייה הם כבשו פעמיים בדרך ל-0:2 מרשים בבלומפילד אחרי שדדי בן דיין (56) וגילי ורמוט (73) כבשו והלהיבו את הקהל במשך דקות ארוכות בסיום המשחק.

גוטמן: "יש לנו קהל של אירופה"

"האווירה פה הייתה יוצאת מן הכלל", אמר בתלהבות אלי גוטמן, שהוקף בקהל ששר עבורו בסיום המשחק. "אנחנו בחצי הגמר ומוקפים באווירה של אירופה. יש לנו קהל של אירופה ואין לי מילים. שלטנו היום, למעט מספר הזדמנויות במחצית הראשונה. אני חושב ששיחקנו כדורגל שוטף, קבוצתי, שמשלב יכולות אישיות בתוך משחק קבוצתי. הזכייה הקודמת שלי בתואר כמובן עוברת בראש".

איתי שכטר, שבישל את השער השני, אמר: "זו חגיגה ענקית. שיקנו נגד קבוצה שעלתה עם שלושה בלמים. לא היינו רגילים לזה, אבל הראינו אופי והראינו שאנחנו קבוצה מצוינת. בגביע אין פייבוריטיות, ויהיה לנו קשה מאוד לזכות בגביע. נצטרך בכל משחק לתת את הכל, ואני מקווה שהפתעות לא יהיו על חשבוננו". על העונה הבאה, אמר: "אני לא יודע מי ראה אותי. אני רק רוצה להמשיך את העונה המופלאה הזו".

דדי בן דיין היה גם הוא נרגש מהניצחון, ואמר: "אני אוהב ליהנות מהמשחק ואם יוצא לי להבקיע זה בונוס. אני משתדל לעשות את משחק ההגנה על הצד הטוב ביותר. הקהל פה זה משהו מדהים, אין לי מילים. הקבוצה רעבה. היינו בהרבה משחקים בפיק מסוים, אבל שמרנו והמשכנו להופיע ולתת הצגות. עוברות מחשבות על דאבל, אבל דאבל צריך לעשות ולא לדבר. עשינו צעד חשוב מאוד כדי להגיע לחצי הגמר ועם התיאבון תבוא ההצלחה. ועכשיו אנחנו רוצים להגיע הלאה".

וינסנט אניימה: "ההבדל בינינו היום היה הקבוצתיות. אנחנו נמצאים בתהליך לקחת את הדאבל. יש לנו עדיין משחקים קשים בגביע ויש לנו את המשחק מול מכבי חיפה, וזה תלוי גם בה, מה שאומר שהולך להיות קשה, אבל אפשרי. הכל יכול לקרות מולם. אני באופן אישי אתאכזב מאוד אם לא אקח לא אליפות ולא גביע. אני כמה שנים נמצא בישראל ורוצה להרגיש כבר זכייה בתואר. זו אולי ההזדמנות האחרונה שלי לזכות בתואר בישראל".

תקרית אלימה בין אוהדי בית"ר למשטרה

בסיום המשחק התפתחה תקרית אלימה בין אוהדי בית"ר ירושלים למשטרה. שבעה נעצרו ושלושה יובאו מול שופט מחר בבוקר. במהלך המחצית הראשונה זרקו אוהדי בית"ר כדור על וינסנט אניימה, וזה בתגובה בעט אותו עליהם. האוהדים החזירו בנהמות לעברו וזרקו בהמשך חפצים על ורמוט לאחר כיבוש השער.

דוד אמסלם, מאמן הקבוצה, התקשה להסתיר את האכזבה, ואמר: "התחושה קשה. אפשר להגיד שהעונה נגמרה. רצינו להגיע עד הסוף במפעל, וחבל. במחצית הראשונה החזקנו אותם על חצי מצב, אבל במחצית השנייה זה היה משהו אחר. עשינו טעות ולא יכולנו כבר לחזור. נתמקד בחזרה כמו שצריך לליגה. במחצית הראשונה השחקנים השקיעו הכל, ובמחצית השנייה היה כבר יותר קשה. אנחנו רוצים לסיים עם טעם טוב את הפלייאוף ולסיים במיקום גבוה יותר. כולנו במועדון רצינו לזכות בגביע".

שמעון גרשון: "במשחקים מהסוג הזה צריך לדעת לנצל מצבים, אבל אנחנו לא עשינו את זה. אנחנו הגענו להזדמנויות שלנו ולא כבשנו, והם ניצלו את ההזדמנויות שלהם. זה הכדורגל, אפילו שזה מאוד מאכזב. אני באופן אישי עשיתי טעות שהביאה לשער השני. חבל, כי היה לי משחק טוב עד הטעות הזו. אני בטוח אריץ את הטעות הזו עוד הרבה פעמים בראש, אבל אני גם ממשיך הלאה. ככה זה בכדורגל".

על הדרך של בית"ר ירושלים להמשך העונה, הוסיף הבלם: "כמו שאחרי תואר אתה לא יכול להרשות לעצמך להיות בעננים, כך אתה לא יכול לתת לטעות אחת להשפיע עליך יותר מדי. צריך להמשיך הלאה. עכשיו כמו שאומר השיר של שלמה ארצי, "זה מה שנשאר", נשאר להיאבק על המקום השלישי וביום שבת מחכה לנו קרב ראש בראש עם מכבי תל אביב. אני לא רוצה לחשוב בכלל מה יהיה אם נפסיד, כי אז באמת אולי אפשר יהיה להגיד שהעונה גמורה".

טוטו תמוז: "ביטלנו את הפועל תל אביב על המגרש, אבל חבל שלא ידענו לעשות עם זה משהו. אין מה להתבייש ואפשר להגיד בפה מלא שהפועל היא קבוצה יותר טובה מאיתנו כי הם הכי טובים בארץ. עכשיו נשאר לנו להילחם על המקום השלישי ולהילחם נגד מכבי תל אביב בשבת". על אף שסוכניו, גלעד ורונן קצב, הגיעו למשחק עם סקאוטרים מאנדרלכט וליל שעקבו אחרי שכטר ושמו עין גם עליו, אמר תמוז: "אותי הסקאוטרים לא מעניינים. הם לא מפריעים לי או גורמים לי להיות יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully