וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

האדומים חגגו פעמיים ושלחו הביתה את מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות. בן דיין (56) וורמוט (73) כבשו את השערים

אין מפגש בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים שלא מצליח לרתק אותנו. הערב (שלישי) נפגשו הקבוצות מוקדם מהצפוי בגביע, בשלב רבע הגמר, אבל זה לא שינה הרבה מבחינת האדומים, שנמצאים בתקופה מצוינת וגם היום הם הוכיחו שכנראה הם הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב ביותר. שחקניו של אלי גוטמן ניצחו 0:2 את בית"ר ירושלים וסגרו לחלוטין את החלומות של הקבוצה מהבירה לזכות בגביע שלישי ברציפות. בכך נשארים האדומים בתמונת הדאבל, אחרי שרק בשבת האחרונה הם פתחו את המאבק על האליפות וגרמו ללחץ של מכבי חיפה.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רק משהו בלתי צפוי ימנע מהם לראות העונה לפחות תואר אחד. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

לא קיבלנו משחק גדול בבלומפילד, אבל האדומים דאגו שההופעה שלהם תהיה תכליתית. אחרי המחצית הראשונה ניתן היה לחשוב שבית"ר ירושלים עוד עשויה להפתיע. דוד אמסלם עלה עם שלושה בלמים והקבוצה שלו הייתה מעט מסוכנת יותר מהפועל תל אביב. אלא שגילי ורמוט ודדי בן דיין החליטו להתעורר במחצית השנייה. בדקה ה-56 מבצע קבוצתי מצוין של האדומים הסתיים בשער של המגן השמאלי המצוין, שהלחיץ את בית"ר. אמסלם החליט על שינויים, הכניס את ג'וניור ויסה על חשבון תומר בן יוסף, אבל בית"ר התקשתה לייצר מצבים. איבוד כדור של עידן טל בדקה ה-73 הביא את השער השני כשאיתי שכטר בישל מצוין לגילי ורמוט, שהדליק את הקהל האדום וקירב את הפועל למטרה.

עכשיו בהפועל תל אביב רעבים לכיוון הדאבל, אבל המבחן הגדול שלהם יהיה עוד קצת יותר משבוע כאשר שחקניו של גוטמן יפגשו את מכבי חיפה ונראה שרק ניצחון שלהם יכול לערער את הירוקים. בינתיים בגביע הם המשיכו את המסורת של השנים האחרונות, כשמאז עונת 2002/3, אז הפסידו האדומים להפועל באר שבע ברבע הגמר, בכל עונה בה האדומים טיפסו לשלב שמונה האחרונות, הם הגיעו עד לגמר. הסטטיסטיקה תישמר גם השנה?

מהלך המשחק

דקה 15 - גילי ורמוט הכניס כדור לאיתי שכטר, שהיה בנבדל ונותר לבד מול אריאל הרוש.

דקה 17 - אבי ריקן ניסה את מזלו מהר מאוד אחרי שהקפיץ מול זוראב מנטשאשווילי והכין לעצמו בעיטה מהאוויר שעברה את השער.

דקה 19 - בויאן ורוצ'ינה קיבל כדור מצוין מצד שמאל מדדי בן דיין, עבר את ההגנה הירושלמית ושיחרר כדור לא מספיק חזק שהלך לידיים של הרוש.

דקה 26 - הכנסת כדור עומק לעבר עמית בן שושן מצא אותו פנוי, אבל דגלאס דה סילבה אט על הכדור והרחיק אותו.

דקה 38 - אבי ריקן הגיע למצב טוב כשהניף את רגל שמאל שלו ובעט מרחוק, אניימה הדף בקושי והשתלט.

דקה 41 - חילופי מסירות בין דה סילבה לבן דיין הסתייימו במסירה פנימה לאיתי שכטר, שלא בעט מהר ואיפשר לבן יוסף להפריע לו עם הבעיטה.

דקה 56 - גול! מהלך קבוצתי מהסרטים התחיל בדדי בן דיין, עבר דרך איתי שכטר, שמסר לערן זהבי, והקשר המוכשר הכניס כדור שלא בנבדל לבן דיין, שסיים עם בעיטה נפלאה לשער, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 62 - עוד מסירה חכמה של ורמוט מקצה הרחבה בצד ימין הגיעה אל שכטר, שנגח לא מספיק חזק והכדור נעצר עצל הרוש.

דקה 63 - הזדמנות כפולה של טוטו תמוז לשוויון הלכה לאיבוד, אחרי שהחלוץ קיבל כדור חכם מעידן טל, התמהמה בבעיטה ופעמיים הכדור שלו נהדף על ידי אניימה.

דקה 73 - גול! איבוד כדור של עידן טל במרכז המגרש הוביל את שכטר להקפיץ לורמוט מול שמעון גרשון שהתרשל בשמירה, והקשר סיים עם בעיטה מצוינת פנימה, 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 78 - דניאל דה רידר הגיע למצב טוב, אבל בעיטה שלו מקצה הרחבה הלכה לידיים של הרוש.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (עומרי קנדה 46), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשוילי, גיל ורמוט, ערן זהבי (ויקטור מרעי 82), איתי שכטר, בויאן ורוצ'ינה (דניאל דה רידר 63).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלירן דנין, שמעון גרשון, תומר בן יוסף (ג'וניור ויסה 66), אריק בנאדו, חן עזריאל, אבי ריקן (אביתר ברוכיאן 85), עידן טל, עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully