וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה מתרחקת מליגת האלופות

האנדלוסים הפסידו 2:1 לויאדוליד ומאבדים גובה, חטאפה הביסה את ויאריאל 0:3 והתקרבה למאיורקה. חיחון-טנריפה 2:0

המחזור ה-32 בלה ליגה יצא הערב (שלישי) לדרך עם הפסד מפתיע של סביליה 2:1 לויאדוליד, שהרחיק את האנדלוסים מהמקום הרביעי. ערב המחזור ניצבה סביליה במקום החמישי כשהיא צמודה למאיורקה בקרב על הכרטיס האחרון למוקדמות ליגת האלופות, אבל דווקא מול ויאדוליד הקטנה היא מעדה ואיפשרה לקבוצתו של דודו אוואט, שתתארח מחר אצל סראגוסה, לברוח לפער של שלוש נקודות עם ניצחון.

אחרי שני ניצחונות רצופים תחת הדרכתו של אנטוניו אלברז, שהחליף על הקווים את מנולו חימנז המפוטר, נבלמה סביליה על ידי הלפני אחרונה בטבלה, שלא התרשמה מהשאיפות האירופיות של האורחת ועלתה ליתרון בדקה ה-42 משער של החלוץ הברזילאי הצעיר דייגו קוסטה. מאנושו האנגולי הכפיל בדקה ה-54, וגם שער אדיר של חואן קאלה בדקה ה-83 לא הציל את סביליה מהפסד.

אבל גם ויאדוליד לא יצאה מרוצה לגמרי בסיום הערב, אחרי שגם יריבתה לתחתית טנריפה צברה שלוש נקודות מלאות עם 0:2 בחוץ על חיחון. אחרי 70 דקות מאופסות העלה רומאן את טנריפה ליתרון, ושלוש דקות לסיום חתם אלפארו את התוצאה, שקירבה את האורחים למרחק של שתי נקודות בלבד ממלאגה שמעל הקו האדום.

חטאפה עשתה צעד משמעותי בדרכה לתפוס מקום באירופה בעונה הבאה, לאחר שגברה 0:3 על ויאריאל בבית. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את המסגרת במחצית הראשונה, אבל הכל השתנה בפתיחת המחצית השניה. ניקולס מיקו העלה את חטאפה ליתרון בדקה ה-56 והקפיץ את הקהל המקומי. ויאריאל ניסתה לחזור למשחק, אבל אז הכו המארחים בשנית, כשבדקה ה-72 כבש מאנה את השני של חטאפה, ומיקו השלים את השני שלו במשחק בדקה ה-86 והבטיח למארחים את הניצחון. חטאפה עולה אל המקום השביעי במקומה של ה'צוללת הצהובה', והיא במרחק 2 נקודות בלבד ממאיורקה במקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully