וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.כ הבקעה ויקנעם/מגידו סיימו בראש

המחזור האחרון של העונה הסדירה קבע: הבקעה תפגוש את רמלה, יקנעם/מגידו את יבנה, וחיפה את אשדוד בפלייאוף

לא רק בליגת העל נרשמה דרמה גדולה הערב (שלישי). המחזור האחרון בעונה הסדירה בליגה הלאומית הכיל לא מעט מאבקים על מיקום, ולבסוף נקבעו סדרות הפלייאוף, שגם הן, מבטיחות לא מעט עניין. המוליכה, מ.כ הבקעה גברה על מכבי אשדוד והבטיחה את המקום הראשון, וביתיות לאורך כל הפלייאוף, יקנעם/מגידו השיגה ניצחון דרמטי מול בארי ותסיים שנייה, בעוד הפועל חיפה גברה על קרית אתא ותסיים רביעית. קבוצה נוספת שתהנה מביתיות היא קרית טבעון, אחרי שניצחה את כוכב יאיר/כפר סבא.

סדרות הפלייאוף העליון:

מ.כ. הבקעה - אליצור רמלה
הפועל יקנעם/מגידו - אליצור יבנה
קריית טבעון - כוכב יאיר/כפר סבא
הפועל חיפה - מכבי אשדוד

מ.כ הבקעה אירחה את מכבי אשדוד למחזור אחרון קשה במיוחד, אבל הציגה יכולת נהדרת, ונראה שהיא ללא ספק הקבוצה שאיש לא רוצה לפגוש. המארחים הוליכו כבר בפתיחה, והחזיקו ביתרון 8 במחצית. אשדוד ביצעה את הריצה שלה ברבע השלישי והצליחה לכפות שיוויון, אבל רבע אחרון נוראי של האורחים בהתקפה איפשר לבקעה לפצוח בריצה משלה, שהבטיחה לה את הניצחון 70:88, את הפסגה, ואת יתרון הביתיות מעתה ועד שיסתיים הפלייאוף, במידה והיא תגיע לשם.

גם יקנעם/מגידו עשתה את העבודה במחזור הסיום, כשגברה בביתה על הפועל בארי 90:92. האורחים עשו לא מעט כאבי ראש והוליכו בסיום הרבע הראשון בנקודה, אבל התעוררות של מגידו ברבע השני הביאה להם יתרון 6 במחצית. בארי לא ויתרה, השוותה שוב, ושלשה גדולה של ליאור רובינשטיין קבעה שיוויון 86:86. אלא שגיא כהן החזיר באחת משלו, בארי לא מצאה סל, והמארחים חגגו את הניצחון הדחוק. אילן נניקשווילי הוליך את קלעי יקנעם/מגידו עם 18 נקודות, בעוד דניס קאר, מריו מטלון, אייל שולמן וגיא כהן קלעו 15 כל אחד. לבארי: ליאור רובינשטיין 20.

קרית טבעון השיגה ניצחון ביתי על כפר סבא/כוכב יאיר 93:104, ולמעשה קבעה כי השתיים ייפגשו שוב בפלייאוף. האורחים בוודאי לא יהיו מרוצים מכך, לאחר שחטפו על הראש כבר בפתיחה, כשטעבון טסה ל-9:23 ויתרון 15 במחצית. ברבע השלישי עוד הצליחו האורחים לחזור מעט, אבל לא סיכנו בשום שלב את הניצחון של קרית טבעון, שזוכה במקום השלישי. קובי אייזיק ובריאן אוסברי הוליכו את קלעי קרית טבעון עם 25 כל אחד, ריימונד היקס קלע 22 למפסידים.

הפועל חיפה התנחמה במקום הרביעי ויתרון הביתיות, לאחר שניצחה בחוץ את עירוני קרית אתא 89:107. אתא היתה זו שפתחה טוב יותר והוליכה בפתיחה, אבל אילן ברקוביץ' העיר את קבוצתו, וחיפה ירדה למחצית ביתרון 7. או אז הגיע הרבע השלישי, האורחים היממו לחלוטין את קרית אתא, עלו ליתרון 29, ומשם והלאה המשחק היה גארבג' טיים אחד גדול. רוב בראון הוליך את קלעי חיפה עם 24, בעוד אילן ברקוביץ' קלע 20. לקרית אתא: סדריק ג'קסון 25.

אליצור יבנה קיוותה להשיג ניצחון חוץ חשוב, אבל במקום זאת ירדה בצד המפסיד, כשנכנעה למכבי באר יעקב 81:68 בחוץ. יבנה היתה טובה יותר בפתיחה, ועלתה ליתרון דו ספרתי, אבל באר יעקב נותרה קרובה מאוד, וריצת 2:16 לקראת סיום המחצית הורידה את המארחים ביתרון. המומנטום של המארחים נמשך גם ברבע השלישי, יבנה לא מצאה את עצמה, ותיאלץ להסתפק במקום ה-7, ומפגש עם יקנעם/מגידו. אי ג'יי דרייטון הוליך את קלעי באר יעקב עם 34 בעוד ליאור לוי קלע 21. ליבנה: אנטון שוטבין 15.

אליצור רמלה רצתה להימנע מהמקום השמיני, אבל זה בדיוק מה שהיא זכתה לו, בגלל הפסד 86:79 למכבי הוד השרון בחוץ. האורחים הובילו בפתיחה, אבל ריצת 0:15 של הוד השרון הובילה אותה ליתרון דו ספרתי, ו-11 נקודות הפרש בהפסקה. האורחים עוד ניסו לחזור, אבל יכולת גדולה של סטנלי ברנדי מנעה זאת מהם, והוד השרון משיגה ניצחון. רמלה לעומת זאת יודעת שעתה מחכה לה משימה לא פשוטה כלל בדמות מ.כ הבקעה. ברנדי הוליך את קלעי הוד השרון עם 24, עמית שמחון 15. לרמלה: ג'טין יאנג 20, דיימון פטרסון 16.

במשחק נוסף:

הפועל נצרת עילית - הפועל לב השרון 91:85 (בהארכה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully