וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "היה מיליון אחוז פאול"

13.4.2010 / 22:01

מאמן בני השרון התקומם על החלטת השופטים בסיום המהלך של טאקר. אלפסי: "היה משחק גדול, השחקנים גילו אופי מדהים"

ערב מטורף עבר על האוהדים שהגיעו הערב (שלישי) לאולם בנתניה. מצד אחד, משחק דרמטי מאוד ומלא בפיזיות התחולל על הפרקט, בו ניצחה נתניה את בני השרון 90:91 אחרי שתי הארכות. מצד שני, הכדורסל עצמו היה לא מרשים, וזה בלשון המעטה. שתי הקבוצות סבלו מאחוזים נוראיים מהשדה, אבל בסופו של דבר הצליחו שחקניו של אריק אלפסי לשמור על ריכוז, ולזכות בניצחון, בעוד בני השרון נותרה עם הטענות כנגד השיפוט.

מאמן ברק נתניה, אריק אלפסי אמר בסיום: "היה פה משחק גדול, הרבה לב, שיחקנו פה על רזרבות. אני לא יודע מאיפה הם הביאו את הכוחות האלה, אבל כל הכבוד להם שהם התעלו. אני מקווה מאוד שזה אולי יספיק לנו למקום הרביעי". אלפסי המשיך ואמר: "אני שמח שהשחקנים שלי לקחו את האתגר הזה. דיברנו על זה כל השבוע, במיוחד אחרי התצוגת נפל מול חולון. אנחנו צריכים להיראות כמו קבוצה לפני הפלייאוף. השחקנים פה גילו אופי מדהים. בני השרון באו ונלחמו פה על הלחם שלהם ואני שמח מאוד שהשחקנים שלי ידעו לעשות את העצירות בזמן, הראו בגרות וניצחו משחק קשה מאוד אחרי שתי הארכות".

גם דנילו פינוק היה נרגש מאוד בסיום: "קשה לקבוצות להגיע לכאן, כנראה שיש משהו מיוחד באולם הזה". פינוק, שקלע 26 אבל סבל גם הוא מאחוזים רעים מאוד, כבר הביט קדימה על המשך העונה והפלייאוף, ואמר: " המטרה שלנו היא להשיג יתרון ביתיות בפלייאוף, ועכשיו אנחנו צריכים לקוות שירושלים תפסיד פעמיים".

מנגד, בבני השרון לא האמינו שהם הפסידו את המשחק. קבוצתם כבר הוליכה בבטחה במהלך ההארכה הראשונה, אבל פעם אחר פעם איבדה את הראש. המהלך האחרון של המשחק, בו ניסה פי ג'יי טאקר לחדור אל הסל, היה זה שקומם את אנשי הקבוצה יותר מהכל. "היה מיליון אחוז פאול ואין בן אדם במגרש שראה אחרת", אמר מאמן בני השרון, דן שמיר העצבני בסיום. "גם מי שאומר שלדעתו לא היה פאול אל תאמינו לו. אם השופטים אומרים שהם לא ראו פאול אז אין כזה סרט".

על ההפסד, שעשוי להוציא את בני השרון מהפלייאוף העליון, או לחלופין להציב אותה במקום השמיני בטבלה, ויפגיש אותה עם מכבי תל אביב, אמר שמיר: "אני לא אוהב לעשות סיכומים לפני הסוף. יהיה לנו משחק מאוד קריטי ביום ראשון הבא ונתמודד עם כל מה שיבוא. כרגע צריך להתמודד עם זה שהפסדנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully