וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ עלתה לגמר הפלייאוף

האדומים של וובה זייקמן הכניעו את אס"א ת"א עם 29:38 וניצחו 1:2 בסדרה את היריבה. הפועל קריית אונו עלתה לליגת העל

בפעם ה-22 ברציפות, הפועל ראשון לציון העפילה לסדרת גמר ליגת העל בכדוריד. האדומים מעיר היין, שהסתבכו בסדרת חצי הגמר נגד אס"א תל אביב כשביום שישי הפסידו 25:22, עשו לעצמם חיים קלים והשיגו ניצחון מרשים 29:38, ששולח אותם למפגש שוב נגד מכבי ראשון לציון, שהבטיחה את מקומה בגמר כבר ביום שישי.

המחצית הראשונה הייתה עוד צמודה, ולמרות שאס"א עלתה ל-1:3, המארחים מראשון לציון חזרו היטב עם אמיר לנגליב, שהיה דרוך בדיוק בזמן. האדומים שמרו את היתרון ואל המחצית הם ירדו ביתרון 14:17. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר חד צדדית, והפער רק הלך וגדל בזכות שחר מיארה, שדאג ששאר המשחק ייהפך לגארבג' טיים מתמשך.

מאמן הפועל ראשון לציון, וובה זייקמן, אמר בסיום: "מגיע כל הכבוד לכולם. אני לא יוצא מגדר הרגיל בעקבות הניצחון. עלינו לגמר, ועשינו משהו שהוא מאוד חשוב לנו. עידן מימון: "שיחקנו כמו גברים וביחד, והניצחון הזה מגיע לנו. היה שווה להגיע למשחק שלישי כדי להציג את היכולת הזו שהצגנו היום. דרבי זה דרבי. אני כל כך אוהב את הקהל הזה, שנכנס לי ללב". אולג בוטנקו, מאמן אס"א, אמר: "לא הצלחנו בהגנה ולא עשינו דברים נכונים. אני לא רוצה לחפש תירוצים".

הפועל קריית אונו העפילה הערב לליגת העל אחרי שהשלימה ניצחון כפול על מ.כ. חולון 27:29. 600 צופים שהגיעו לאולם צ'יינין ראו את הנציגה מהלאומית, שסיימה במקום השלישי, עושה היסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully