וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי יחזור לדרבי נגד טוטנהאם

אחרי שנעדר מאז נובמבר, ההולנדי של ארסנל כנראה יישב על הספסל (ד', 22:00, ספ' 2). וילה ואברטון נאבקות על אירופה

עוד חמישה מחזורים בלבד נותרו באנגליה, ועדיין הכיוון לגבי זהות האלופה לא ברור ומוחלט. אחרי המעידה של מנצ'סטר יונייטד עם התיקו נגד בלקבורן, ארסנל תנסה לשפר מחר (רביעי, 22:00, שידור ישיר בספורט 2) את מצבה אבל מחכה לה בדרבי טוטנהאם, שרעבה לסיים עם מקום שיוביל אותה לליגת האלופות, ובמיוחד כדי להציל את כבודה מההדחה מהגביע.

משחק מסקרן נוסף, שעשוי לקבוע את זהות הקבוצה שתגיע לליגה האירופית, יפגיש את אסטון וילה ואברטון. הווילה, שסיימה עם שני הפסדים כואבים בשבועות האחרונים לצ'לסי, תנסה לתקן את מצבה. פורטסמות של אברהם גרנט, שאחראית אולי לסנסציה הגדולה של השנה בכדורגל האנגלי, אמנם כבר ירדה ליגה, אבל נותר לה עוד להילחם על שארית כבודה ותנסה לסבך את וויגאן בקרבות התחתית.

טוטנהאם - ארסנל (22:00, ספורט 2)

ההשפלה בחצי גמר הגביע האנגלי רק מגבירה את הלחץ של טוטנהאם, שמבינה שהמקום באירופה תלוי כעת רק בה. כשהיא רחוקה 13 נקודות מהתותחנים, שמצידם ינסו לסגור את הפער מהמובילות, היא תופיע לדרבי דרוכה להילחם על המקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות.

"ארסנל היא יריבה טובה, אבל היא לא מנוצחת", הבהיר הארי רדנאפ, מאמן התרנגולים, לקראת המשחק. "אנחנו נגיע להזדמנויות ואין שום סיבה שלא נצליח לנצח אותם". רדנאפ יצטרך להסתדר ללא ווילסון פלאסיוס המורחק, כשארון לנון, ג'רמיין ג'נאס וניקו קרנצ'אר ייעדרו גם הם בגלל פציעות. לדלי קינג בספק.

בארסנל הבשורה הגדולה של הקבוצה היא החזרה של רובין ואן פרסי, שייכלל בסגל. ההולנדי הבינלאומי, שנעדר מאז נובמבר בשל פציעה בקרסול, יחזור לעניינים ויישב כנראה על הספסל. "הוא בסגל למשחק. מוקדם להגיד אם הוא יפתח", הבהיר ארסן ונגר.

בארסנל, שלא הפסידה בשמונת משחקיה האחרונים, גאים ב-22 מתוך 24 הנקודות שצברו, שמעמידים את הקבוצה בעמדה לא רעה לזכות באליפות. בשני המשחקים האחרונים ארסנל אמנם איכזבה עם ניצחון מינימלי 0:1 על וולבס ו-1:1 נגד בירמינגהאם, אבל בדרבי מקווים שם שגם הרמה תעלה לקראת הישורת האחרונה. בקבוצה גם גאים בסטטיסטיקה שמלמדת שארסנל לא הפסידה ב-20 משחקי הליגה האחרונים נגד טוטנהאם. הניצחון האחרון של טוטנהאם על היריבה מצפון לונדון היה בנובמבר 1999, אך מאז התרנגולים בעיקר מסיימים את הדרבי מאוכזבים.

אסטון וילה - אברטון (21:45)

שתי הקבוצות שמקוות בכל זאת לסיים את העונה הזו עם מקום בליגה האירופית, נפגשות לקרב מסקרן. הטופיז, שממוקמים במקום השמיני בטבלה ארבע נקודות אחרי אסטון וילה ששוכנת מקום אחד לפניהם, שיחקו משחק אחד יותר, אבל נמצאים במומנטום רע בשבועות האחרונים ובשני המשחקים האחרונים הם סיימו בתיקו נגד ווסטהאם (2:2) ומול וולבס (0:0). מיקל ארטטה, שהחמיץ את התיקו נגד ווסטהאם, אמור לחזור. גם ג'וזפ יובו וויקטור אניצ'בה אמורים לחזור.

באסטון וילה חשבו ברצינות על מקום בליגת האלופות במשך רוב שלבי העונה, אבל דווקא בשבועות האחרונים הקבוצה של מרטין אוניל התרחקה מהמקום הרביעי שמוביל למוקדמות האלופות עם כמה תוצאות תיקו רעות במיוחד. השיא היה בהפסדים הכפולים לצ'לסי, כשבליגה הם הובסו 7:1 ובגביע הם הפסידו 3:0 והחמיצו הזדמנות לזכות בתואר. ריצ'ארד דאן וג'יימס מילנר אמורים להיות כשירים. נייג'ל ריאו קוקר, שלא שיחק עוד ב-2010 בשל פציעה בקרסול, אמור להיות שותף לראשונה בוילה.

וויגאן - פורטסמות (21:45)

מבחינת פומפי, אחרי ההעפלה המדהימה לגמר הגביע האנגלי הקבוצה יכולה לסיים את העונה עם חיוך מתוק. פורטסמות, שבשבת האחרונה הבטיחה את ירידתה לצ'מפיונשיפ, יכולה להרוס לוויגאן את הנסיונות להישאר, ובעיקר תשחק כדי לנסות ובכל זאת לעשות שמח לאוהדים שלה. לצערה של פומפי היא לא כבשה כבר 271 דקות בליגה, ותנסה למנוע מצב של משחק רביעי רצוף ללא שער מאז שקאנו כבש את שער הניצחון נגד האל בדקה ה-89.

וויגאן בעיקר מתגאה במאזן הבית המצוין כשהיא ניצחה בשניים משלושת המשחקים האחרונים והכלילה ברשימה שלה ניצחונות על בארנלי וליברפול. במחזור האחרון הקבוצה הפסידה 2:1 לפולהאם, אבל הקרב על ההישארות עדיין פתוח לחלוטין. גארי קולדוול מורחק ולא ישחק, אמרסון בויס והנדרי תומאס בספק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully