וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - נצרת עילית: "שמים בצד את הנושא הכספי"

אחרי איומי השביתה תעלה קבוצה מהלאומית לרבע גמר הגביע בניסיון להפתיע את קבוצתו של יוסי מזרחי (19:00, 5+ לייב)

במשחק השלישי של שלב רבע גמר גביע המדינה תארח מחר (רביעי) מ.ס אשדוד את הפועל נצרת עילית (19:00, 5+ לייב), ובעיר הנמל שוב מפנטזים כמו בכל שנה על תואר היסטורי למועדון במידה ויצליחו לעבור את הקבוצה מהלאומית ולהגיע למעמד חצי הגמר ברמת גן.

מאמן הקבוצה יוסי מזרחי, שצפה בשלושת משחקיה האחרונים של יריבתו, הזהיר את שחקניו מפני שאננות ואף הקרין להם את המשחק המלא האחרון של נצרת עילית נגד רמת השרון. "אסור לנו לפחד מאף קבוצה וגם אסור לנו להקל ראש באף קבוצה ולא לזלזל באף קבוצה", אמר מזרחי לקראת המשחק. "אם לא נדע לתת כבוד ליריב, ואם נתן מספיק שטח לשחקני היריבה אז יש להם מספיק שחקנים מוכשרים שיוכלו לעשות לנו הרבה מאוד בעיות. גם פורטסמות היו אנדרדוג מול טוטנהאם וראינו בסוף מה קרה. אם נקל ראש ביריבה נעוף מהגביע ונשב בחוץ יחד עם מכבי פתח תקוה", הוסיף המאמן.

מזרחי לא צפוי לערוך שינויים בהרכב הקבוצה כאשר ההתלבטות הרגילה היא בין ניר ביטון ועידן וייצמן בקישור האחורי. הבעלים ג'קי בן זקן נתן הוראה להסיר את כל הכרזות שבהן נכתב "גם ישו לא יעזור לנצרת" וזאת לאחר שאנשי נצרת עילית נפגעות מאוד מהכרזות הפרסומיות שהופצו באשדוד לקראת המשחק. בן זקן אף התקשר בעצמו לראש עירית נצרת עילית שמעון גפסו, התנצל בפניו והסביר כי לא היתה באשדוד כל כוונה לפגוע בנצרת עילית ובתושביה וכי הדברים נעשו בתום לב.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, ניר ביטון (עידן וייצמן), משה אוחיון, סטפן קינגאווה, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

שביט: "כמו שאברהם הקריב את בנו, כך אני רוצה שתקריבו"

בנצרת עילית עסקו השבוע בעיקר באיום השחקנים לשבות עקב העיכוב בתשלום שתי המשכורות האחרונות שלהם, אך בסופו של דבר קיבלו משכורת אחת בצ'ק דחוי והסכימו לעלות לאימון המסכם. "ההתנהגות של השחקנים לא מקובלת עלי", זעם היו"ר רוני ליקוורניק, שהודיע לשחקנים: "קחו משכורת אחת או מצידי אל תתאמנו".

על המשחק באשדוד אמר היו"ר ליקוורניק: "זה משחק היסטורי, פעם ראשונה שהקבוצה משחקת במעמד רבע הגמר, אפילו בימים היפים של ליגת העל לא הגענו לרבע גמר גביע המדינה, אנחנו לא יוצאים בהצהרות, רוצים לבוא קטנים ולנסות להפתיע". אגב, לפני אימון היום קיבל המנכ"ל, אלי אלפסי, פקס הזמנה להגרלת משחקי חצי הגמר, ביום חמישי. "הלוואי וההזמנה הזו תהיה אקטואלית ביום חמישי", אמר אלפסי.

השינוי היחיד בהרכב הקבוצה לקראת המפגש מול אשדוד יהיה חזרתו של החלוץ הניגרי כאלב אוקונגו, שיחליף בהרכב הפותח את רן רול או את קובי שריקי. המאמן אלדד שביט נסע אחרי האימון לקברי צדיקים בצפת לבקש עזרה מהיושב במרומים. בהשראת הצדיקים סיפר לשחקנים באסיפה המסכמת את סיפור עקדת יצחק, "כמו שאברהם הקריב את בנו, כך אני רוצה שאתם תקריבו הכל למען הקבוצה, ואלוהים יעזור לנו מלמעלה".

"ההכנה למשחק לא הייתה אידיאלית", אמר שביט, "במקום להתעסק במשחק עסקנו באיומי שביתה. צפוי לנו משחק קשה מול קבוצה ביתית מצוינת שנמצאת במומנטום. על הנייר יש הבדלי רמות ברורים בין הקבוצות, אבל זה לא אומר שאנחנו מרימים ידיים. אני מבטיח לאשדוד שהם לא ילקקו דבש נגדנו".

"אנחנו שמים בצד את הנושא הכספי ואני מקווה שנצליח לעשות הפרדה ולהתעסק בכדורגל", אמר הבלם אלירן חודדה, היחיד בקבוצה שהגיע למעמד חצי הגמר עם בני סכנין, "אשדוד קבוצה מצוינת, לא בכדי הגיעו לפלייאוף העליון, אנחנו באים כאנדרדוג, אני מקווה שנעמוד מולם כשווים ואולי גם נפתיע".

הרכב משוער: אבי אבגי, אורן פלאש, אלירן חודדה, תום פאר, איסלאם כנעאן, נידאל חוג'יראת, ליאור לינדר, אריק ניירקו, מוטי כלטוב, כאלב אוקונגו, קובי שריקי (רן רול).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully