וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית נהריה ישוחח עם השחקנים

13.4.2010 / 15:16

ג'קי סבג אמור להגיע לאימון הקבוצה ולהרגיע את הרוחות, לאחר פיצוץ האימון על ידי ג'ינו. באלינג'ר ודילייני ממשיכים לשבות

לאחר שאמש (שני) הופסק אימון עירוני נהריה לאחר כ-10 דקות בעקבות חוסר חשק של השחקנים, קיימה היום הקבוצה אימון בוקר. למרות שיחות שערך המאמן יעקב ג'ינו עם שחקני הקבוצה, החליטו פול דילייני ואדם באלינג'ר לא להתאמן, בדומה למעשיהם אמש. ההחלטה של השניים הגיעה לאחר התייעצות חוזרת עם סוכניהם האמריקאים והישראלים, וזאת מאחר והקבוצה חייבת להם את שכרם. בקבוצה מאמינים שלמרות ההשבתה הזמנית, השניים ישחקו מול הפועל חולון ביום חמישי.

לקראת אימון הערב של הקבוצה צפוי ראש העיר ג'קי סבג, אביו של יו"ר נהריה אבי סבג, להגיע לאימון ולשוחח עם השחקנים על מנת להבהיר את המצב. כזכור שחקני נהריה לא קיבלו את משכורות פברואר ומרץ ועל כן פתחו בסכסוך עבודה שלשום.

מנהלת ליגת העל פרסמה היום הודעה בעניין נהריה: "מנהלת הליגה עוקבת מקרוב אחרי הנעשה במועדונים עירוני נהריה והפועל עפולה וראשי המנהלת נמצאים בקשר רצוף עם ראשי המועדונים האלו. בהמשך לשיחות שהתקיימו עם יו"ר עירוני נהריה מר אבי סבג, הרי שלדבריו כל הנושאים הטכניים הקשורים בדירות ומכוניות, שולמו במלואם. בנושא שכר השחקנים, הנושא יוסדר בימים הקרובים. המנהלת גם עוקבת אחרי מעורבותו של היו"ר סבג, בעקבות פרסומים הקשורים בו. עם זאת, יש לציין שאלמלא לקחת מר סבג אחריות מקצועית וכספית על המועדון, ספק גדול אם יכול היה מועדון חשוב זה להתקיים בעונה זו. המנהלת רואה חשיבות רבה בהמשך הפעילות של שני המועדונים מהצפון ותעשה ככל שביכולתה כדי לסייע להם בתקופה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully