וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - בני יהודה: "העיתוי היה שגוי"

13.4.2010 / 21:16

האורדונים חזרו להתאמן אחרי שלוש שעות של שביתה לפני משחק הגביע (21:00, 5+ לייב). לוזון: "המשחק הכי חשוב שלנו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יממה לפני משחק רבע גמר הגביע של הפועל רמת גן נגד בני יהודה בווינטר (רביעי, 21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב), נמשכים האירועים המביכים סביב הקבוצה, ועדיין ישנו חוסר הוודאות סביב הופעת השחקנים למשחק. אחרי שכבר השביתו אתמול השחקנים את האימון בשל טענות לאי תשלום משכורותיהם, החליטו חלק מהשחקנים להשבית גם היום את אימון הקבוצה. במשך כשלוש שעות של שיחות ודיונים, סירבו השחקנים לעלות לכר הדשא, אך בסופו של דבר התרצו.

לאימון שנקבע לשעה 15:00 הגיעו מספר מצומצם של שחקנים, ביניהם הקפטן תמיר בן עמי, הבלם אלי לוי, שוער המשנה איתי ארקין, החלוץ מור גולן ומספר צעירים נוספים, כאשר שאר השחקנים נפגשו בבית קפה ברמת אביב עם אבי כהן, יושב ראש איגוד השחקנים.

לאחר מספר שיחות טלפון בין השחקנים לבין ראשי הקבוצה והצוות המקצועי, הוחלט כי השחקנים יגיעו לאיצטדיון וינטר מלווים באבי כהן. למרבה ההפתעה, כהן לא הורשה להיכנס לאימון על ידי היו"ר ירון קוריס. במקום התפתחו אירועים מביכים, שלאחריהם נסגר האימון לתקשורת ועל השחקנים נאסר להתראיין. לבסוף הוציאו השחקנים הודעה מסודרת, דרך קפטן הקבוצה, בן עמי: "החלטנו לחזור להתאמן. אנו מבינים שהעיתוי של השבתת האימון אתמול היה לא במקום. זה אמנם עיתוי שאנחנו בחרנו, אבל לפעמים מקבלים החלטות ואז מתברר שהם לא כל כך נכונות". הקפטן המשיך וסיפר על המועדון: "זה לא סוד שהמצב בקבוצה לא טוב, והפועל רמת גן, גם בתקופות קשות אף פעם לא הגיעה למצב כזה. אתמול נשבר משהו שהוא הרבה מעבר לעוד יום של אימון. זה לא היה צעד רגיל".

בן עמי הודה בשם השחקנים ולקח אחריות על ההחלטה, שלדבריו, היתה שגויה: "אנחנו השחקנים בחרנו את זה יומיים לפני משחק בגביע ונותר לנו רק להצטער על מה שנוצר, כי גם המועדון נפגע וגם ירון (קוריס) נפגע באופן אישי וזה הדבר האחרון שרצינו שיקרה. ירון הוא הדבר היקר לנו ביותר והמועדון חשוב לנו מאוד". על ההמשך אמר הקפטן: "הכל מאחורינו. ישבו ודיברנו עם ירון, הדברים דוברו ולובנו. אני לא רוצה לדבר על ענייני כספים בתקשורת, אבל הובטח לנו שהדברים יסתדרו בתקופה הקרובה על הצד הטוב ביותר".

על המשחקים החשובים שעומדים לפני הקבוצה (רבע גמר הגביע מול בני יהודה, ומאבק התחתית בשבת מול הפועל רעננה), אמר בן עמי: "נעבור את השבוע הקשה שיש לנו מבחינה מקצועית וננסה להתמקד רק בכדורגל מעכשיו. שום דבר לא יהווה תירוץ עבורנו לקראת המשחק מחר בגביע. אנחנו מתכוונים לשים את הכל מאחורינו יש כאן שחקנים מקצוענים וכל מה שמעניין אותנו זה לעבור את בני יהודה".

הבעלים של הקבוצה, ירון קוריס הנמיך את האש מהפרשה ואמר: "השחקנים ישבו בינם לבין עצמם, דיברו בחדר. הם התנצלו בפניי, ואני מקבל את התנצלותם. לא קרה שום דבר מבחינתי. זה קורה גם במשפחות הכי טובות. השחקנים עושים כאן עבודה מקצועית בסדר גמור מתחילת העונה ולפעמים זה בתנאים לא קלים. מבחינת הכספים- הכל יבוא על מקומו בשלום והכי חשוב שזה שהפועל רמת גן תעבור את שני המשחקים הקרובים בשלום".

על המשחקים עצמם אמר קוריס: "יש לנו רבע גמר נגד בני יהודה, וביום שבת זה גמר גביע נגד רעננה. אנחנו מאמינים שאם ננצח את המשחק נישאר בליגה. הצעד של השביתה לא היה נכון, השחקנים טעו ואני שמח שהם הבינו את זה. לפעמים קורה שיש משבר קטן וזה רק מביא לתוצאות יותר טובות. אין לי ספק שמחר 11 השחקנים שיבואו לשחק ייתנו הכל".

על הטענות שלא איפשר ליו"ר איגוד השחקנים, אבי כהן להיכנס ולדבר עם השחקנים, אמר קוריס: "כבודו של אבי כהן במקומו מונח. אני מאוד מכבד אותו ואין לי דבר אישי נגדו. העדפנו לקיים שיחה סגורה בתוך הקבוצה ואני לא צריך שום מתווכים בשביל לשוחח עם השחקנים שלי".

"העניין הוא לא המשחק מחר, אלא הדרך הקלוקלת"

"שחקנים ביקשו לדבר איתי וביקשו את עזרתי, נפגשתי איתם, והמאמן יובל נעים ביקש שאבוא עם השחקנים לווינטר כדי שישמעו מה יש לירון קוריס להציע", סיפר כהן, "הבאתי את כולם לכאן, וכשבאתי להיכנס למגרש לא נתנו לי. אבל זה בסדר, כי את שלי עשיתי. לא אשאר במקום שלא רוצים אותי".

"המצב לא טוב, לא רק בהפועל ר"ג, אלא בעוד קבוצות שלא משלמות משכורות כבר כמה חודשים", יודע כהן, "זה כבר ידוע, לא משהו חדש. מי שסובל מזה זה בעיקר השחקנים, שהבטיחו להם כספים שהם לא מקבלים. בשביל יש זה את ארגון השחקנים, שמנסה לעזור. העיתוי הוא בהחלט לא טוב, לפני משחק הגביע, אבל מדובר פה על קריירה שלמה של שחקנים. העניין הוא לא המשחק מחר, אלא הדרך הקלוקלת. אני לא אדם זר, ומנסה לעשות את התפקיד שלי".

בצד המקצועי, כל שחקני הקבוצה נטלו חלק באימון המסכם לקראת רבע הגמר מול בני יהודה, ושני השינויים היחידים בהרכב של נעים לקראת המשחק צפויים להיות חזרתו של קובי מוסא לעמדת המגן הימני, והצבתו של קרלוס צ'קאנה בקישור במקומו של אלי לוי שיירד לספסל.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, תמיר בן עמי, בני חדד, שי חדד, אנדרה קלדיירה , קרלוס צ'קאנה, מור גולן, סרג' איילי.

בני יהודה: בלדוט וראלי יחזרו להרכב

בבני יהודה הדגישו בפני השחקנים את הצורך להתעלם מהבעיות אצל היריבה ולהתמקד בהעפלה לחצי הגמר. "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה והבעיות של רמת גן כלל לא מעניינות אותנו" אמר המאמן גיא לוזון לשחקניו באסיפה לקראת המשחק.

לוזון ייחסר את הקשרים פדרו גלבאן ועומרי אפק שלא הצליחו להתגבר על פציעותיהם. מי שכן ישוב להרכב הוא הקפטן אסי בלדוט שייפתח בקישור. עוז ראלי שלא שיחק בשבת בנתניה בליגה, בשל צבירת צהובים ישוב לעמדת המגן הימני ואביב חדד ימשיך לקבל קרדיט בעמדת הבלם, כאשר דין מורי שוב יפתח על הספסל. מיכאל זנדברג יפתח בקישור כאשר משה ביטון ואלירן עטר ישתפו פעולה בחוד ההתקפה.

יושב הראש חזי מגן, ששב מחופשה בתאילנד, שוחח עם השחקנים ואמר להם: "את המשחק הזה צריך לנצח בכל מחיר". מחר תימשך מכירת הכרטיסים למשחק, בקופת הכרטיסים במגרש בשכונת התקווה, בין השעות 10:00 בבוקר ל- 16:00. מחירי הכרטיסים יעמדו על 80 ש"ח למבוגר ו- 40 ש"ח לנוער וחיילים.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, מיכאל זנדברג, אסי בלדוט, משה ביטון, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully