וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז: "לא אוהב את שיטות האימון של מנצ'יני"

קרלוס טבז ממשיך לנפק פרובוקציות לפני הדרבי של מנצ'סטר: "יוז פוטר מוקדם מדי". ריו פרדיננד מסכים: טבז היה עצלן

קרלוס טבז ממשיך לעורר פרובוקציות. מספר ימים לפני המשחק החשוב של מנצ'סטר סיטי מול יריבתה העירונית יונייטד, משחק שעשוי להבטיח לה את המקום הרביעי ואת המקום בליגת האלופות, הכוכב הארגנטינאי שוב יוצא באמירות חסרות אחריות.

"השחקנים לא מרוצים משיטות האימון", אמר טבז בהתייחסו לרוברטו מנצ'יני, "אנחנו בסיומה של עונה ארוכה, יש לנו משחקים חשובים לפנינו, כולנו עייפים, אבל עדיין אנחנו נאלצים להתאמן פעמיים ביום, בבוקר ואחר הצהריים, ואז למחרת עוד פעם שעתיים. אני לא מבין את זה. ובכל זאת, הוא המאמן ואני רק שחקן, והוא זה שאחראי. אין לי בעיה עם זה".

טבז גם ביקר את ההחלטה לפטר את המאמן הקודם, מארק יוז. "זו הקבוצה של הבעלים, זה הכסף שלהם, אבל אם אתה שואל אותי אם זו הייתה ההחלטה הנכונה, לדעתי התשובה היא לא", אמר טבז, "אשחק עבור כל מאמן, אני משחק עבור החולצה ואני חייב לכבד את האנשים שמקבלים את ההחלטות ומנסים לשנות דברים, אבל קבוצה לא נבנית בין לילה.

"מארק היה צריך לקבל עוד הזדמנויות, ההחלטה נתקבלה בחיפזון. אי אפשר להשקיע כל כך הרבה כסף, ואז לפטר את מאמן אחרי חמישה חודשים. מארק הביא את כולנו. הוא מאמן נהדר, והוא עוד יקבל קבוצה גדולה, מאה אחוז".

אגב, טבז אף הביע מחאה נגד השלט הפרובוקטיבי שנתלה במנצ'סטר עם הגעתו לסיטי: "ברוך הבא למנצ'סטר". "מעולם לא הבנתי את המטרה של הפוסטר הזה", אמר טבז, "מה הייתה המטרה? להרגיז את יונייטד? הייתי מעדיף שהפוסטר הזה לא היה שם, אני מכבד את כל הקבוצות שבהן שיחקתי. זה לא היה אקט מכובד. לא עברתי מיונייטד לסיטי בשביל הפרובוקציה".

פרדיננד: טבז היה עצלן

גם ביונייטד מתכוננים למשחק בסוף השבוע, על אף שבקבוצה מודעים לעובדה שהמירוץ לתואר עלול להסתיים הערב, כשצ'לסי תפגוש את בולטון. למרות זאת, השדים האדומים לא צפויים להרים ידיים בקרב העירוני, וגם הבלם ריו פרדיננד מלהיט מעט את האווירה.

"קרלוס הוא דמות מעניינת", התייחס הבלם לאופיו של הארגנטינאי, "כשהוא היה ביונייטד, הוא שמר את כל האנרגיות שלו למשחקים, הוא לא באמת נתן מעצמו במהלך האימונים".

טבז כבש 22 שערים העונה במדי סיטי, אבל לטענת פרדיננד, זה לא בגלל מאמצים מיוחדים באימונים: "היית יכול לראות אותו אוגר אנרגיה ושוכב בצד. זו אומנם לא הדרך שלי, אני חייב להתאמן בכל יום בכל הכוח, אבל עובדה שטבז הוא עדיין שחקן שמהווה בעיה לכל הגנה".

עוד ביונייטד, דיווחים באנגליה טוענים כי אלכס פרגוסון מעוניין לשחרר את דמיטאר ברבאטוב. המאמן, על פי הדיווח, איבד אמון בחלוץ, שעלה 30 מיליון ליש"ט, ועתה הוא מנסה לשכנע את הנהלת המועדון להשקיע ברכישת קרים בנזמה (ריאל מדריד) ודויד סילבה (ולנסיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully