וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: עזרן עשוי לחזור לשחק עוד העונה

13.4.2010 / 11:10

החלוץ, שנפצע באוגוסט אשתקד, חזר לאימונים מלאים, אבי נמני עשוי לשלבו במחזורי הסיום. מאיוקה לא חש בטוב ולא התאמן

יניב עזרן, חלוצה של מכבי תל אביב, עשוי לשוב עוד העונה למגרשים, לאחר שהחלים כמעט לחלוטין מהפציעה בברכו. עזרן צפוי לשוב הערב (שלישי) ארצה אחרי ביקור בזק בספרד, שם עבר בדיקה אצל הרופא של ברצלונה שטיפל בפציעה בברכו.

עזרן, שנפצע בתחילת אוגוסט בשנה שעברה וסבל מקרע בפיקת הברך, החמיץ את מרבית העונה ובשבועות האחרונים חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה. הרופא שבדק אותו אישר לחלוץ כי ברכו החלימה מהפציעה וכי הוא רשאי לשוב לשחק. כזכור, הייתה זו הפציעה הקשה השלישית ממנה סבל עזרן, שעבר שוב תהליך ארוך ומייגע עם פיזיולוג הקבוצה בוקי ירון ועם הצוות הרפואי.

כעת הדברים תלויים כמובן בהחלטתו של המנג'ר אבי נמני, שעשוי לשלב את עזרן בסגל ואולי גם על כר הדשא לקראת סיום העונה. לעזרן, יש חוזה לעונה נוספת, הרביעית שלו במועדון ונכון לעכשיו הוא צפוי להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

אחרי שנהנו אמש מיום חופשי, חזרו שחקני הקבוצה להתאמן ופתחו בהכנות לקראת משחק הליגה נגד בית"ר ירושלים בשבת בבלומפילד. המנג'ר נמני יחסר את הבלם ליאור ז'אן שהורחק בטדי, אך לעומת זאת עשוי לקבל בחזרה את אנדרי קומאץ ותמיר כחלון. אומנם השניים לא התאמנו גם היום, אך עשויים לחזור לסגל. כחלון, שהחלים ממחלתו, קיבל זריקה בקרסול וצפוי לחזור להתאמן בהמשך השבוע.

גם החלוץ עמנואל מאיוקה לא חש בטוב ולא לקח חלק באימון, כשגם המגן יובל שפונגין לא התאמן בעקבות הכאבים ברגלו.

היו"ר אביב בושינסקי שב היום לארץ אחרי שנטל אמש חלק במצעד החיים בפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully