וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו הפסידה ליוסטון, 4 נק' לעמרי כספי

הקינגס חגגו עונת רוקי היסטורית של אוואנס, הרוקטס קלקלו להם עם 107:117. כספי נכנס כמחליף, ווסטפאל האריך חוזהו

ארנולד שוורצנגר ישב בשורה הראשונה, לבוש חליפה, ונהנה מכל רגע. הוא לא היה צריך לפשוט את הז'קט ולהציל את העולם, אלא רק רק ליהנות מביצועיו של טייריק אוואנס, שהפך הבוקר (שלישי)לרוקי הרביעי בהיסטוריה שמשיג ממוצע עונתי של יותר מ-20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק. 6:46 דקות לסיום המשחק הביתי האחרון של סקרמנטו העונה, נגד יוסטון, קלע אוואנס שתיים מהקו, והפך את עונת הרוקי שלו להיסטורית, כשהבטיח את הממוצע הנכסף. אוסקר רוברטסון, מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס - יש לכם חבר חדש ברשימה.

אחרי שהקהל בארקו ארינה חגג את ההישג, הוא התפנה לעודד גם את שאר שחקני הקינגס, שסיימו עונה יחסית מוצלחת מבחינתם, אבל מרוב חגיגות ומאמץ להכניס את אוואנס להיסטוריה, שכחו שיש יריבה טובה. יוסטון ניצחה את סקרמנטו 107:117 וקילקלה לקינגס את ההופעה האחרונה בבית בעונת 2009/10. אוואנס קלע 24 נקודות, הוריד 6 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים, אך הקינגס נפלו למאזן של 25 ניצחונות ו-56 הפסדים, ואילו הרוקטס שיפרו את מאזנם ל-39:42.

"הם שחקנים גדולים, זאת ברכה בשבילי על העבודה הקשה", אמר אוואנס בסיום והתייחס למועדון היוקרתי והמצומצם בו הוא חבר, שכולל, כאמור, את רוברטסון, ג'ורדן וג'יימס. "לא ציפיתי לדבר כזה בתחילת העונה, אני אתן לאמא שלי את כדור המשחק הזה". המאמן פול ווסטפאל הודה בסיום לאוהדים: "אנחנו רוצים להודות לאוהדים שתמכו בנו השנה. אנחנו קבוצה בבנייה ונגיע לפלייאוף, תודה לכם, אתם האוהדים הכי טובים בעולם".

עמרי כספי לא פתח בחמישייה, ושיחק 13:16 דקות בהן קלע 4 נקודות (2 מ-4 מהשדה), הוריד ריבאונד אחד ומסר 3 אסיסטים. כספי פתח על הספסל ולא שיחק ברבע הראשון בו להט אוואנס (12 נקודות ב-12 דקות) והוביל את סקרמנטו ליתרון 28:40 בסיומו. כספי עלה לשחק בתחילת הרבע השני, ופתח בהחטאה, אך בהמשך הוסיף 4 נקודות רצופות, אולם ההפרש של הקינגס התקזז הודות ליכולת טובה של אקס-סקרמנטו קווין מרטין. 2:55 לסיום הרבע כספי הוחלף בבנו אודריך וחזר רק לשניות האחרונות לפני הירידה למחצית, בה הובילו הקינגס 62:67.

ברבע השלישי כל סקרמנטו חיכתה לסל של אוואנס כדי שיגיע להישג המיוחל, אבל הרוקי החטיא והחטיא ולעתים תיבל באיבוד כדור, ולבסוף הורד לספסל, והרוקטס ניצלו זאת כדי לצאת ממינוס 7 ליתרון 85:88 בסיום הרבע. כספי פתח את הרבע הרביעי על הספסל, ובנו אודריך החזיר את היתרון לקינגס. פול ווסטפאל החזיר את אוואנס למגרש, והאוהדים בארקו ארינה הגיבו בצווחות ששמורות לכוכבי רוק. 8:55 לסיום כספי נכנס כשהחליף את פרנסיסקו גארסיה, בזמן שהקינגס פיגרו 97:95.

6:46 דקות לסיום זה קרה. אוואנס עמד על הקו, דייק ב-2 מ-2 והפך את עונת הרוקי שלו להיסטורית, כשהאוהדים ביציע - כולל כוכב העבר הגדול קווין ג'ונסון שמכהן כיום כראש העיר סקרמנטו - עמדו על הרגליים והריעו. כספי ירד מהמגרש כעבור כשלוש דקות משחק, והקינגס, שהיו כל כך עסוקים בשיא של אוואנס, שכחו שיש יריבה. טרבור אריזה קלע, הקינגס החטיאו ויוסטון עלתה ליתרון 10, כשעל השעון שלוש דקות לסיום. קצת יותר מדקה לסיום אוואנס ירד, ומיד אחר כך כספי נכנס, אבל בשלב הזה ההפרש היה מינוס 8 וההפסד בלתי נמנע, וזה נגמר בניצחון 107:117 לזכות יוסטון.

מלבד אוואנס וכספי, הקינגס קיבלו 19 נקודות ו-5 ריבאונדים מקרל לאנדרי, 16 נקודות ו-6 אסיסטים מבנו אודריך ו-16 מדונטה גרין. קווין מרטין העניק ליוסטון את משחק השיא שלו מול האקסית וקלע באולם שהוא מכיר כה טוב 39 נקודות (11 מ-20 מהשדה, 16 מ-16 מהעונשין). טרבור אריזה היה מצוין עם 29 נקודות.

ווסטפאל ימשיך עוד שנתיים

עוד לפני המשחק הודיעה הנהלת סקרמנטו כי היא מנצלת את האופציה להארכת החוזה עם המאמן פול ווסטפאל, והוא יאמן את הקבוצה בשנתיים הקרובות, עד 2011/12. בעונתו הראשונה בקבוצה, ווסטפאל בינתיים עומד על מאזן 56:25, השלישי מהסוף בליגה, אך שיפור לעומת העונה הקודמת, אז לקבוצה היו 17 ניצחונות בלבד.

"אני מאוד נרגש ושמח שאוכל להמשיך לבנות את הקבוצה הזו", אמר המאמן, "זו הייתה הזדמנות נהדרת עבורי לבנות את היסודות לקבוצה המלהיבה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully