וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור הודיע על פרישה מנבחרת טוגו

הקפטן לא התאושש ממותם של שני אנשי המשלחת במתקפה לפני אליפות אפריקה באנגולה: "זה היה הרגע הנורא בחיי"

אסור להשתמש

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: דוד רוזנטל

שלושה חודשים לאחר המתקפה הקטלנית על האוטובוס שהוביל את אנשי נבחרת טוגו בנסיעתם באליפות אפריקה שנערכה באנגולה ובה נהרגו שניים מחברי המשלחת, החליט הכוכב הגדול והקפטן של טוגו, עמנואל אדבאיור, לפרוש מהנבחרת לאלתר.

חלוצה בן ה-26 של מנצ'סטר סיטי הוציא הודעה רשמית ובה נאמר: "בעקבות המאורעות המצערים שחווינו באליפות אפריקה בינואר, החלטתי לפרוש ממשחק בינלאומי. התמודדתי עם הרגשות שלי בחודשים שחלפו מאז הטרגדיה ואני עדיין חש רדוף מאז אותו אחר צהריים נורא בו הייתי עד למחזות קשים באוטובוס הקבוצתי.

"הגענו בסך הכל כשחקני כדורגל שבאו לשחק ולהתחרות, והותקפנו על ידי אנשים שרצו להרוג אותנו. זה הרגע הנורא בחיי, כזה שלא אשכח מעולם ולא ארצה לחוות אף פעם. בין כל מי שהיה שם באותם רגעים, יש מעתה קשר מיוחד לנצח. כולנו אחים. הנבחרת והאנשים בטוגו תמיד יהיו קרובים לליבי, ואני מאחל להם הצלחה באתגרים העתידיים. למרות הכל, שיחקתי שמונה שנים עבור הנבחרת ויהיו לי זכרונות טובים מהקריירה הבינלאומית", סיכם השחקן, שהבקיע 16 שערים ב-38 הופעות במדי הנבחרת אותה הוביל למונדיאל 2006, וכעת יתרכז כל כולו בניסיונות להצעיד את קבוצתו להופעה בליגת האלופות.

כזכור, בעקבות האסון החליטה אז טוגו לפרוש מהטורניר מבלי ששיחקה ולו דקה אחת. ההתאחדות האפריקאית לא גילתה רגישות לאובדן של עוזר המאמן ושל אחד מדוברי הנבחרת, ובחרה להשעות את טוגו משני הטורנירים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully