וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל רמת גן החרימו את האימון ופתחו בשביתה

12.4.2010 / 20:38

השחקנים מתלוננים שלא קיבלו משכורות כבר ארבעה חודשים, והראש שלהם לא ברבע גמר הגביע: "זו בושה גדולה, שערורייה"

שחקני הפועל רמת גן החליטו הערב (שני) בצעד משותף להחרים את אימון הקבוצה, וזאת על רקע אי תשלום משכורותיהם במועדון בחודשים האחרונים. השחקנים הגיעו לאיצטדיון וינטר, שם היה אמור להיערך האימון, אולם לא התלבשו והחליטו לנטוש במשותף את המקום כמחאה על העיכוב בתשלומים. הקבוצה אמורה לשחק בעוד יומיים ברבע גמר גביע המדינה נגד בני יהודה, ובשלב זה לא ברור אם השחקנים ייתיצבו לאימון המסכם שנקבע למחר בצהריים ולמשחק עצמו. חלק מהשחקנים לא קיבלו משכורות מזה ארבעה חודשים, ואצל חלקם חזרו גם תשלומים וצ'קים שניתנו כפריסה על חובות עבר.

"יש כאן שחקנים שלא קיבלו משכורת כבר ארבעה חודשים, זו בושה גדולה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "צריכים להבין שיש לנו משפחות ותשלומים לשלם, זו שערורייה שלא קיבלנו כסף כל כך הרבה זמן. היינו סבלניים מעל ומעבר אבל נמאס לנו מהמצב הזה. כבר המון זמן שאנחנו שומעים, מחר מחר, אבל בינתיים לא רואים שקל. נכון לעכשיו החלטנו בצעד משותף שעד שלא נקבל משכורת, לא נגיע לאימונים", הוסיף השחקן.

המאמן יובל נעים נראה חסר אונים הערב ורק הסכים לומר: "אני מקווה מאוד שהכל יפתר על הצד הטוב ביותר, אני משתדל לעסוק רק בצד המקצועי. זאת באמת לא ההכנה האידיאלית למשחק הגביע אבל אני באמת מקווה שהכל יפתר בצורה טובה ושהשחקנים יחזרו להתאמן".

כזכור, לפני מספר שבועות מונה עורך הדין שחר בן עמי למנהל הכספים של המועדון, וזאת בהחלטה משותפת עם בקרת התקציבים. כרגע הוא שוהה כרגע בחו"ל ולא ניתן היה להשיג את תגובתו לעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully