וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לנאתכו, תיקו לקאזאן

הקשר פתח לראשונה העונה בהרכב האלופה, שספגה שוויון דרמטי לקראת הסיום ונפרדה ב-1:1 מהמוליכה ספרטק נאלצ'יק

המשחק הנועל של המחזור החמישי ברוסיה הפגיש הערב (שני) בין האלופה רובין קאזאן למוליכה המפתיעה ספרטק נאלצ'יק, והביא עימו בשורה מעודדת בדמות הופעת בכורה בהרכב קאזאן מצד ביברס נאתכו. הקשר בן ה-22 ניצל את היעדרותו של הקפטן סרגיי סמאק כדי לקבל מקום בין ה-11, סיים 90 דקות והיה שותף ל-1:1 הדרמטי שכפתה נאלצ'יק על קבוצתו.

המשחק נפתח בדקת דומיה לזכר הרוגי התרסקות המטוס בסמולנסק, שם נספו נשיא פולין ובכירי ממשל נוספים בשבת, והיה נטול אירועים במחצית הראשונה. קשר הרכש מהפועל תל אביב, שזכה עד כה לדקות בודדות בניצחון על לוקומוטיב מוסקבה במחזור הפתיחה ומאז העביר שלושה משחקים על ספסל המחליפים, פתח במרכז הקישור של קאזאן, ונשאר שם גם לאחר שהמאמן קורבן ברדייב ביצע שני שינויים לאחר ההפסקה.

קאזאן העבירה הילוך ובדקה ה-59 השיגה את שער היתרון שלה, שהיה כולו דרום אמריקאי. כריסטיאן אנסלדי הארגנטינאי העביר כדור מצד ימין וכריסטיאן נובואה, קשר נבחרת אקוואדור, ניתב את הכדור אל הרשת. האלופה חיפשה את השער השני, אך בדקה ה-87 דווקא הקווקזים השיגו את השוויון, כשהמחליף הסלובני דיאן רוסיץ' היה לראשון העונה שמכניע את סרגיי ריז'יקוב בליגה. 1:1 בסיום, נאלצ'יק שומרת על המקום הראשון עם 11 נקודות, קאזאן רביעית עם 9 ושתיהן עדיין ללא הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully