וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר: מוראטי הקפיא את כל המו"מ על חוזים

נשיא אינטר רוצה למנוע כל הסחת דעת לשחקניו, שירדו למקום השני בליגה. הנפגע העיקרי: סטנקוביץ' שהיה אמור להאריך חוזהו

אחרי שירדה מהפסגה בעקבות התיקו 2:2 מול פיורנטינה והאליפות נראית כבר בסכנה ממשית, הלחץ מתחיל להגיע גם לאינטר. בעלי הנראזורי מאסימו מוראטי החליט להקפיא את כל המו"מ שמתקיימים כעת כדי לא ליצור הסחות דעת לשחקנים, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה וההפרש מרומא עומד על נקודה אחת. השחקן המרכזי עליו משפיעה ההקפאה הזו הוא דז'אן סטנקוביץ', שחוזהו נגמר ביוני 2011 והיה צפוי להאריך אותו כבר בימים הקרובים בשתי עונות נוספות. כעת ייאלץ הקשר הסרבי בן ה-32 להמתין עד לאחר סיום העונה הנוכחית כדי לחתום רשמית.

שחקנה לשעבר של אינטר ופיורנטינה גבריאל אוריאלי, שמשמש כיום כאחראי על ההעברות במועדון ועל ייצוג של הקבוצה הבוגרת, התייחס למצב אליו נקלעה הקבוצה לעומת היריבה הלוהטת מהבירה. "רומא ראויה לכל המחמאות מפני ששחקניה דבקו אחד לשני והשיגו רצף ניצחונות יוצא מן הכלל שהובילה אותם למקום בו הם נמצאים כרגע. הם התחילו את העונה רע, אך לא התייאשו והתאוששו בצורה מעוררת כבוד".

למרות המחמאות לשחקניו של קלאודיו ראניירי, אוריאלי כמובן לא מוכן לוותר על האליפות. "אנחנו עדיין מאמינים שנזכה באליפות. נכון, אנחנו כבר לא ראשונים אבל נותרו עוד חמישה משחקים ויש 15 נקודות בקופה והרבה עוד יכול לקרות. אנחנו חייבים להתרכז גם במשחק הגביע מול פיורנטינה ויש לנו עוד משחק ליגה חשוב נגד יובנטוס. אסור שאובדן המקום הראשון בליגה ישכיח את העובדה שבאמצע אפריל אנחנו עדיין רצים בשלוש החזיתות העיקריות ואנחנו בעונה מצוינת. אנחנו רוצים לסיים בדרך הטובה ביותר ואני משוכנע שהשחקנים האלה יספקו עוד הרבה הנאה לאוהדים".

בפיורנטינה עונים לכל השמועות

אחרי ה-2:2 הדרמטי של הנראזורי עם פיורטינה, נשיא הוויולה, אנדראה דלה ואלה, ענה לכל אלה שהאמינו בתאוריית הקשר שרווחה באיטליה לפני המשחק, וסיפרה כי פיורנטינה "תיתן" לאינטר את המשחק כדי שתוליך בליגה ובתמורה אינטר "תיתן" לסגולים את משחק חצי גמר הגביע ביניהן כדי שלזו יהיה סיכוי להגיע לאירופה בעונה הבאה.

"השמועות נמשכו כמה ימים ושמעתי דברים מבישים עלינו", אמר דלה ואלה, "שיחקנו עם הרבה אופי ויכולנו לנצח, אם נשחק ככה ביום שלישי ולא נהיה עייפים, אני חושב שנוכל להגיע לגמר הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully