וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "הליגה האירופית בעדיפות עליונה"

מנג'ר ליברפול סימן מטרות אחרי שקבוצתו איבדה סיכוי ממשי למקום הרביעי. נוויל מדוכא: "איבוד הפסגה ואירופה היו דבר גרוע"

ליברפול מרימה ידיים. האדומים נפרדו אמש (ראשון) ב-0:0 ביתי מול פולהאם, ואיבדו סיכוי ריאלי להעפיל לליגת האלופות. ליברפול ממוקמת כרגע רק במקום השישי, מרחק שש נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי, ולסיטיזנס גם יש משחק חסר כשנותרו לקבוצה של רפא בניטז רק ארבעה מחזורים לסיום.

"אנחנו חייבים להיות ריאליים, יהיה עכשיו קשה מאוד להגיע למקום הרביעי", יודע בניטז, שפתח את העונה עם ציפיות גבוהות, אך ראה את קבוצתו מאכזבת בכל הזדמנות, "הליגה האירופית נמצאת עכשיו בעדיפות עליונה. אומנם ננסה לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו, אבל זה יהיה קשה, ונשתדל להתמקד בחצי הגמר נגד אתלטיקו מדריד. פער של שש נקודות זה הרבה מדי בשלב הזה, אנחנו יודעים את זה".

הקבוצה צפויה להתמודד עם שינויים נוספים, כשלפי הדיווחים באנגליה, הבעלים של ליברפול טום היקס וג'ורג' ג'ילט יודיעו השבוע רשמית על העמדת הקבוצה למכירה. האוהדים, שכבר מזמן מאסו בשליטתם של הצמד, כבר נואשים ומעוניינים לראותם עוזבים, אך עלולים לחכות ליום המיוחל הזה תקופה ממושכת. בינתיים הבעלים צפויים להציג תוכנית כלכלית חדשה למועדון, ולכן גם עשויים למכור שחקנים.

בניגוד לליברפול המגמגמת, במנצ'סטר סיטי האמונה בזכייה בכרטיס לליגת האלופות גבוהה מתמיד. מנג'ר הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני נשמע מעודד מאוד אחרי ה-1:5 על בירמינגהאם, שקירב את קבוצתו למטרה שהוצבה בפניו כשהוחתם במועדון. "הכל תלוי בנו, אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו מול בירמינגהאם אז יש לנו סיכוי טוב לסיים במקום הרביעי", אמר האיטלקי. "אבל הכי חשוב שנשמור על הריכוז. הליגה עדיין לא הסתיימה ואנחנו חייבים להמשיך לשחק באותה הדרך ורק להשתפר".

גם יונייטד מרימה ידיים

עוד קבוצה שכנראה זרקה דגל לבן היא מנצ'סטר יונייטד, שנפרדה אתמול ב-0:0 מאכזב מבלקבורן, ותאפשר לצ'לסי להגדיל את הפער בצמרת לארבע נקודות. קפטן הקבוצה גארי נוויל עדיין מתעקש שקבוצתו תמשיך להיאבק עד הסוף, אך מנסה להסביר את הקריסה של היונייטד לקראת מחזורי ההכרעה. "ההפסד בבית 2:1 לצ'לסי היה אכזבה גדולה מאוד עבורנו", אמר נוויל, "הפסדנו לפני כן באמצע השבוע במינכן, ולשחק אחרי התמודדויות באירופה היוותה עבורנו בעיה". נוויל מצביע על בעיה מוכרת בקבוצתו, שאיבדה העונה 17 נקודות ליגה כשהיא מגיעה אחרי משחקי ליגת האלופות.

"ההפסד לצ'לסי ואיבוד הפסגה, ולאחר מכן ההדחה מליגת האלופות, היה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות", יודע נוויל, "במועדון כמו מנצ'סטר יונייטד יש פסגות גבוהות, כי אנחנו משתתפים במסגרות הכי יוקרתיות, אבל בגלל זה לפעמים אנחנו גם חווים אכזבות".

ואן פרסי צפוי לחזור מול טוטנהאם

רובין ואן פרסי צפוי לחזור להרכב ארסנל במשחק הליגה החשוב מול טוטנהאם ביום רביעי. החלוץ ההולנדי ישוב מהיעדרות של חמישה חודשים, שנכפתה עליו בעקבות פציעה בקרסול במשחק של נבחרתו בנובמבר. העיתונות בהולנד דיווחה כבר לפני חודש שואן פרסי חזר לאימונים עם קבוצת איי.אפ.סי מליגת החובבים במדינה. מנג'ר התותחנים ארסן ונגר היה מעדיף לא לסכן את ואן פרסי, אך בשל מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה לאחרונה וכוללת את ססק פברגאס, אנדריי ארשאבין, וויליאם גאלאס ואלכסנדר סונג בצירוף מאבק האליפות הצמוד, נראה שלצרפתי פשוט לא נשארה ברירה והוא יהיה חייב להשתמש בחלוץ ההולנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully