וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג טניס: סלע חזר למקום ה-70

המחבט הבכיר של ישראל, שהודח בסיבוב השני של טורניר יוסטון, ירד שלב אחד בדירוג העולמי. פאר נותרה 19 בעולם

אחרי שהודח בסיבוב השני של טורניר יוסטון על ידי הוראסיו סבאיוס הארגנטינאי, דודי סלע, המחבט הבכיר ל ישראל, ירד שלב אחד בדירוג העולמי והתמקמם במקום 70 בסבב ה-ATP שופורסם היום (שני). סלע דורג במקום ה-70 בסוף מארס, וחזר אליו שוב עתה. שחר פאר, שמובילה היום את מצעד החיים בפולין, נותרה על מקומה ומדורגת 19 בעולם.

צמרת דירוג הגברים נותרה על מקומה בדירוג שפורסם. השוויצרי רוג'ר פדרר מוליך את העשירייה הראשונה, כשאחריו נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל, אנדי מארי, חואן מרטין דל פוטרו, ניקולאי דוידנקו, אנדי רודיק (שזכה בטורניר מיאמי בתחילת החודש), רובין סודרלינג, מארין סיליץ' וג'ו-ווילפריד צונגה. פרננדו גונאלס, שהודח על ידי סבאיוס הארגנטינאי ברבע גמר יוסטון, נותר 11 בעולם, כשהוא מקדים את פרננדו ורדאסקו ומיכאיל יוז'ני.

כמו אצל הגברים, גם בנשים לא נרשמו שינויים בצמרת. סרינה וויליאמס מובילה את העשירייה הראשונה, ואחריה מדורגות קרוליין ווז'ניאקי, דינארה סאפינה, ונוס וויליאמס, סבטלנה קוזנצובה, אלנה דמנטייבה, ילנה יאנקוביץ', אגניישקה רדוואנסקה, ויקטוריה אזרנקה וקים קלייסטרס, שזכתה בטורניר מיאמי אחרי שניצחה את ונוס וויליאמס. מריה שראפובה נותרה 14 בעולם, וז'סטין הנין ממשיכה לתפוס את המקום ה-23 בדירוג, לאחר שהפסידה לקלייסטרס בחצי גמר מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully