וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "זוהי תוצאה נהדרת עבור צ'לסי"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מבין היטב את ההשלכות של איבוד הנקודות מול בלקבורן: "יהיה קשה מאוד לזכות באליפות עכשיו"

רק לפני שבוע, בשבת בצהריים, היתה מנצ'סטר יונייטד בפרשת דרכים: היא עמדה בפני שני משחקים שתוצאתם היתה אמורה לקבוע את המשך העונה שלה. ההמשך כבר ידוע. שחקניו של פרגוסון הפסידו באותה שבת לצ'לסי, ובהמשך השבוע הודחו ברבע גמר ליגת האלופות מידי באיירן מינכן. היום (ראשון) היו חייבים היונייטד להתרומם מהרצפה, ולחזור לעצמם בליגה, מול בלקבורן. אלא שגם הפעם לא מצאו את עצמם שחקניו של פרגוסון על הדשא, רשמו 90 דקות ללא שער וה-0:0 שלהם מול בלקבורן משרת בעיקר את שצ'לסי, שתוכל להגדיל את יתרונה בראשות הטבלה ביום שלישי ל-4 נקודות קריטיות.

"זוהי תוצאה נהדרת עבור צ'לסי", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד בסיום. "יהיה קשה מאוד לזכות באליפות עכשיו. יהיה לנו סיכוי אם צ'לסי יפשלו מול בולטון ביום שלישי, כי הם חושבים שיהיה להם משחק קל. הם מצפים לנצח את המשחק ולפתוח פער של 4 נקודות". יונייטד, שסובלת מפציעות רבות העונה ראתה גם את ריו פרדיננד יורד מהמגרש חבול, לאחר שאצבעו יצאה ממקומה.

"היה לנו חוסר מזל עם פציעתו של ריו", אמר פרגוסון, "זה פחות או יותר הותיר אותנו ב-10 שחקנים. גם אושה נפצע וגיגס הרגיש מתיחה בשריר במחצית הראשונה. הדברים הללו עבדו נגדנו, אבל עדיין החזקנו בכדור מספיק כדי לנצח את המשחק". פרגוסון התייחס גם להחמצה הגדולה של ולנסיה, במחצית הראשונה: "הוא היה צריך לכבוש. זו היתה הזדמנות פז ובזמן טוב, 5 דקות לפני המחצית. היינו צריכים לשחק טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully