וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 90 דקות לאוואט ב-2:3 של מאיורקה על ולנסיה

קבוצתו של הישראלי ניצחה ושמרה על חלומות ליגת האלופות בחיים. אספניול (ללא סהר) הביסה 0:3 את אתלטיקו מדריד

הקלאסיקו הסתיים, זהות המוליכה התבהרה באופן מוחלט ובספרד הזכירו הערב (ראשון) שיש עוד כמה סוגיות מעניינות לקראת סיום העונה, בעיקר במאבקים על אירופה. אתלטיק בילבאו השאירה לעצמה סיכוי להשיג כרטיס, כשהביסה 1:4 את אלמריה, בעוד דפורטיבו לה קורוניה שמטה נקודות ב-1:1 עם ראסינג סנטאנדר. אתלטיקו מדריד תתרכז מעתה ואילך אך ורק בליגה האירופית, לאחר שהובסה 3:0 בידי אספניול (ללא בן סהר). דוד אוואט ומאיורקה גברו בבית במשחק נהדר על ולנסיה השלישית, 2:3, ונצמדו לסביליה במקום הרביעי. בתחתית, אוסאסונה התרחקה מהחלק המסוכן בעזרת 0:2 על סראגוסה.

אספניול - אתלטיקו מדריד 0:3

אחרי העלייה לחצי גמר הליגה האירופית, דיברו באתלטיקו מדריד על הרצון להשיג כרטיס לאירופה דרך הליגה ולא לבנות על זכייה במפעל השני בחשיבותו ביבשת. אלא שדיבורים לחוד ומעשים לחוד אצל הקולצ'ונרוס, שהגנתם חזרה לזייף ואיפשרה לקבוצה מוגבלת התקפית כמו אספניול לחגוג על חשבונה עם ניצחון בית מרשים.

בן סהר לא נכלל בסגל המארחים, שעלו ליתרון משער של ויקטור רואיז בדקה ה-47 אחרי כדור קרן של לואיס גרסיה. 20 דקות חלפו וכבר 0:2, כשהפעם פאבלו אוסבלדו נגח לרשת של דויד דה חאה. דקה לסיום פינה אוסבלדו את מקומו לטובת איבן אלונסו, ולאורוגוואי זה הספיק כדי להבקיע את השלישי ולחתום מחצית נפלאה של אספניול, מספר דקות אחרי הרחקתו של תומאס אויפלושי מאתלטיקו. אספניול במקום ה-14 עם 37 נקודות, שלוש פחות מאתלטיקו ו-11 מעל הקו האדום.

אתלטיק בילבאו - אלמריה 1:4

כשלאחת יש רצון עז להשיג כרטיס לאירופה ולשנייה כבר אין מה לחפש בליגה, זו התוצאה. אתלטיק בילבאו לא נתנה לתבוסה בקאמפ נואו לפגוע בתקוותיה, וחגגה במשחק הבית מול הקבוצה החביבה של חואנמה ליו. חאבי מרטינז הצעיר פתח את מסכת הכיבושים עם נגיחה טובה (13), איגור גבילונדו קבע את תוצאת המחצית בשער היפה במשחק (32), מרטינז השלים צמד (49) והחלוץ פרננדו יורנטה נעץ את המסמר הרביעי (51). פאבלו פיאטי צימק בדקה ה-71.

דפורטיבו לה קורוניה - ראסינג סנטאנדר 1:1

המארחת עצרה את ההידרדרות וקטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים, אך יכולה להיות מאוכזבת מכך שלא ליקטה את שלוש הנקודות. דפור המשיכה לחלום על אירופה הודות לשער שהבקיע החלוץ ריקי מיד בדקת הפתיחה, אבל במקרה הזה לא עזר לא לנהל משחק בעצלתיים, כשטוני מוראל העניש את המשחק הנרפה של המארחים עם שוויון בנגיחה בדקה ה-84.

אוסאסונה - ריאל סראגוסה 0:2

שתי קבוצות שמנסות להבטיח סופית את הישארותן בליגה נפגשו בריינו דה נבארה, והמארחת הייתה זו שזכתה בכל הקופה. סראגוסה הגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים שסייעו לה לפתוח פער של שש נקודות מהקו האדום, אבל נכנעה לשער מוקדם של קרלוס ארנדה כבר אחרי שתי דקות של משחק. ההונגרי כריסטיאן ואדוש סגר עניין עם בעיטה נהדרת בתוספת הזמן.

מאיורקה - ולנסיה 2:3

בדיוק כמו אברהם גרנט באנגליה, גם דודו אוואט נאלץ לעלות לשחק בערב יום השואה, ובדיוק כמו גרנט, גם הוא יצא מנצח. המארחים עלו ליתרון במהירות, כשכבר בדקה ה-7, כשצ'ורי קסטרו כבש את השער הראשון במשחק. ולנסיה נראתה אבודה באותן דקות, מה שאיפשר למאיורקה להמשיך ללחוץ על שערם של האורחים, ולהכפיל את יתרונם בדקה ה-22. פייר וובו התכבד בשער, והמארחים ירדו עם יתרון 0:2 למחצית.

ולנסיה עלתה עם הרבה אנרגיה למחצית השניה, ורק שתי דקות מפתיחתה הצליחו לצמק, כשג'ורדי אלבה הכניע את דודו אוואט. מאיורקה השיבה מלחמה, ובדקה ה-64 עלתה ל-1:3 משער עצמי של מנואל פרננדז. ולנסיה ניסתה לחזור למשחק, והחלה ללחוץ את שערו של אוואט. 4 דקות לסיום מצא פאבלו הרננדז את הרשת, וגרם ללא מעט דפיקות לב ביציע של מאיורקה, אבל המארחים הצליחו לשמור על היתרון, ושברו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. בכך משתווה מאיורקה אל סביליה שבמקום הרביעי עם אותו מספר נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully