וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי חזרה בסטייל לפסגה

החבורה של דשאן לא ריחמה על ניס בדרבי הדרום ומחצה אותה 1:4. ליון אכזבה וסיימה ב-1:1 בלבד עם ליל, נאנסי - אוקזר 1:0

לאחר ההפסד של בורדו לפריס סן ז'רמן ואיבוד הנקודות של מונפלייה, חשבה מארסיי שהיא כבר קיבלה את המתנות שלה לשבוע הזה. אלא שהקבוצה של דידייה דשאן, שנעלה את משחקי המחזור ה-32, קיבלה גם הערב (ראשון) בשורות טובות עוד לפני שעלתה לשחק, למרות שאיבדה זמנית את הפסגה לטובת אוקזר שניצחה 0:1 את נאנסי. הבשורה של מארסיי הגיעה מליון, שם נפרדו הקבוצה המקומית וליל ב-1:1 שמרחיק את האלופה לשעבר מהתואר. דשאן ושחקניו דאגו גם הם לעשות את העבודה בדרבי הדרום, כשדרסו את ניס המסכנה 1:4 ושבו לפסגה.

מארסיי - ניס 1:4

מאז הופתעה על ידי מונפלייה בסוף חודש ינואר, מארסיי סופרת שמונה משחקים רצופים ללא הפסד, והערב היא נתנה הצגה במגרשה הביתי. זה התחיל בדקה ה-42, כשלוצ'ו גונזאלס בישל לבקארי קונה את ה-0:1 עם כדור עומק מוצלח, שנתן את האות למחצית השניה הנפלאה של המארחת. סטפן אמביה הכפיל ל-0:2 בדקה ה-52, הפעם כשלוצ'ו גונזאלס מבשל מהקרן, מתיו ולבואנה עשה את זה 0:3 בדקה ה-70, אחרי בישול של ממאדו ניאנג, ואת הדובדבן על הקצפת דאג לשים סולימאן דיאוורה, שלוש דקות מאוחר יותר, במה שגם היה הבישול השלישי במשחק של לוצ'ו גונזאלס הנהדר. ניס חיפשה שער ניחומים ומצאה אותו בתוספת הזמן, מרגלו של אמרס פאה. הדרבי של הריביירה הולך באופן חד משמעי עם המארחת, ששבה למקום הראשון, ובסטייל, עם שתי נקודות יתרון על אוקזר ומשחק חסר.

נאנסי - אוקזר 1:0

הרביעית בטבלה ערב המחזור, יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול הקבוצה שהדהימה בבורדו במחזור הקודם, וגנבה את הניצחון בצורה דרמטית כדי להעפיל זמנית למקום הראשון. נאנסי הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, אך ההגנה המצוינת של אוקזר הסתדרה עם איסיאר דיה הלוהט והוכיחה מדוע היא נחשבת לטובה בליגה. וההתקפה? היא שוב הציגה אימפוטנציה לאורך דקות רבות, אבל בדקה ה-88 כבש דניאל ניקולאי הרומני וסידר לקבוצתו ניצחון חשוב מאין כמוהו. כנראה שגם ממוצע של שער למשחק מספיק כדי להיאבק על התואר.

ליון - ליל 1:1

מאושרים מההעפלה ההיסטורית לחצי גמר ליגת האלופות, עלו שחקני ליון בידיעה כי ניצחון על ליל העיקשת יציב אותם בפסגה למספר שעות. גם ליל עדיין מרגישה שהיא יכולה לסיים את העונה עם מקום בליגת האלופות, והיא היממה את ליון בדקה ה-62. שני אקסים של ליון, פלורן בלמון ופייר אלן פראו, שיתפו פעולה בכדור חופשי כשהאחרון מצא את הרשת של הוגו לוריס. בדקה ה-71 הורחק ריקרדו קוסטה הפורטוגלי בצהוב שני, וליון ניצלה את יתרונה המספרי והשוותה עם נגיחה של כריס, אחרי כדור חופשי של קים קלסטרום. בדקה ה-79 גם ליון נותרה ב-10 שחקנים, בעקבות הרחקתו של מקסים גונאלון, והמשחק הסתיים בתיקו שלא מועיל לאף אחת מהקבוצות שהעבירו ביניהן לא מעט שחקנים (ומאמנים, כמו קלוד פואל) בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully