וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג יצאה מהמשבר?

אחרי רצף כישלונות בליגה, ואן ניסטלרוי סידר לקבוצה של לבאדיה ניצחון 1:2 בבוכום. וולפסבורג גברה 0:2 על נירנברג

הנפגעת העיקרית מתוצאות השבת בליגה הגרמנית הייתה בוכום, שנדהמה כמו כולם מהניצחון של האנובר על שאלקה ונותרה עם יתרון קל של נקודה בלבד מעל הקו האדום. אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, קיוו בבוכום להשיג את הנקודות מול המבורג שלא ניצחה כבר ארבעה משחקים ועסוקה בעיקר בליגה האירופית, אבל הקבוצה של ברונו לבאדיה הייתה טובה יותר וזכתה בנקודות עם 1:2 שמציב אותה במקום השישי, מרחק שלוש נקודות מהכרטיס לאירופה.

"אני לא יודע אם מישהו שם לב, אבל הקבוצה שנמצאת במשבר הכי גדול בגרמניה היא כבר בחצי גמר הליגה האירופית", ניסה השבוע לבאדיה להדוף את הביקורות. השחקנים שלו נתנו תשובה טובה יותר על המגרש. רוברט טשה נגח את שער היתרון של המבורג בדקה ה-18, אבל זלטקו דדיץ' איזן לאחר בישול של ג'ואל אפאלה בדקה ה-32. כשנראה היה כי המשחק יסתיים בשוויון, הגיע רוד ואן ניסטלרוי בדקה ה-88 והבקיע את שער הניצחון החשוב.

גם האלופה וולפסבורג לא ויתרה לגמרי על הכרטיס לאירופה, והערב היא התקדמה למקום השמיני עם 46 נקודות, אחרי ניצחון חוץ 0:2 בנירנברג. אדין דז'קו המשיך את כושר הפנטסטי כשנגח לרשת בדקה ה-66 ועלה לראש טבלת המבקיעים בבונדסליגה עם 19 שערים. שותפו לחוד ההתקפה, גראפיט הברזילאי, הכפיל את התוצאה בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully