וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד סיימה ב-0:0 בלבד עם בלקבורן

השדים האדומים המשיכו לגמגם והתרחקו מהאליפות. 17 דק' לבניון ב-0:0 בין ליברפול ופולהאם. סיטי - בירמינגהאם 1:5

אם ההפסד 2:1 לצ'לסי במשחק העונה בתחילת החודש או ההדחה הטראומתית מליגת האלופות על ידי באיירן מינכן לפני שבוע וחצי לא הספיקו, היום (ראשון) קיבלנו הוכחה חיה וסופית לכך שמשהו לא טוב עובר על מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים סיימו ב-0:0 מאכזב באיווד פארק של בלקבורן וכעת הפער של יונייטד מצ'לסי בפסגה אמנם הצטמק לנקודה אחת בלבד, אלא שלבלוז הלונדונים משחק חסר, ואם לוקחים בחשבון את המומנטום בו נמצאות שתי הקבוצות, ברור לגמרי כי לליגה האנגלית יש פייבוריטית אחת ברורה כרגע, והיא לא מגיעה מהעיר מנצ'סטר.

עוד לפני המשחק היה ברור כי לאלופת הפרמיירליג לא יהיו חיים קלים מול בלקבורן הערב, כאשר ביום שישי הודיע אלכס פרגוסון כי ווין רוני הפצוע לא יהיה חלק מהסגל של הקבוצה במשחק החוץ. בהיעדר הכוכב הבלתי מעורער של האלופה עלה פרגוסון עם דימיטאר ברבאטוב וקיקו מאקדה בחוד ההתקפה, אלא שבלי רוני, יונייטד מתקשה להבקיע השנה. השדים האדומים אמנם היו מסוכנים יותר לרוב אורך המשחק, אלא שהחמצות של ולנסיה, נאני וברבאטוב מנעו מהם את השער המיוחל. יונייטד מאבדת שתי נקודות יקרות, ובשבוע הבא היא יוצאת לסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום. אולי הדרבי יוציא את האלופה מהמשבר.

ליברפול - פולהאם 0:0

הדרבי של שתי הקבוצות שהגנו על כבוד הכדורגל האנגלי, והעפילו לחצי גמר הליגה האירופית הבטיח הרבה מאוד, אבל קיים מעט מאוד. קבוצתו של בניטז הגיעה עם הרבה מומנטום מהניצחון שלה באירופה, וקיוותה לתעל את האנרגיה הזו בכדי להיצמד לטוטנהאם ומנצ'סטר סיטי במאבק עם המקום הרביעי בליגה, אך במקום זאת נותרה מאוכזבת, לאחר ששלטה במשך מרבית 90 הדקות.

סטיבן ג'רארד היה קרוב להעלות את קבוצתו ליתרון בדקה ה-14, לאחר ששלח בעיטה חופשית נהדרת אל המסגרת, אבל שווארצר היה במקום. פולהאם ניסתה את כוחה פעם או פעמיים, אבל נראתה בהחלט מסופקת מתיקו, ואת המחצית השניה היא הותירה לחלוטין למארחים, שכאמור היו טובים יותר, אך לא מספיק חדים מול השער כדי להכריע את המשחק. יוסי בניון פתח על הספסל ונכנס בדקה ה-73, אבם גם הוא לא הצליח לשנות את גורל המשחק.

מנצ'סטר סיטי - בירמינגהאם 1:5

לעומת יריבתם למאבק על הכרטיס לליגת האלופות, בסיטי לא הסתפקו במשחק נטול שערים, והגיעו בטירוף למשחק הביתי. דווקא בפתיחה היה נדמה שהמשחק עשוי להצטרף לרשימת המשחקים שיסתיימו ב-0:0, לאחר ששתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת, אבל אז החל המבול: בדקה ה-37 פרץ אדבאיור לרחבה והוכשל על ידי דאן. טבז שלח את הפנדל פנימה. לא חלפו שתי דקות, וסיטי כבר הכפילה את היתרון, כשנדום אונוהה עבר את בוייר ושלח בעיטה נהדרת אל הרשת. שוב חלפו 120 שניות, אבל הפעם הגיע תורה של בירמינגהאם לכבוש. מקפאדן פרץ ושלח כדור רוחב מעולה לקמרון ג'רום שנגח פנימה וצימק ל-2:1.

האם השער הזה ירגיע את המשחק? נהפוך הוא. הפעם חיכתה סיטי רק 60 שניות כדי לכבוש פעם נוספת, כשכרייג בלאמי שלח כדור רוחב לאדבאיור כדי לקבוע 1:3. המחצית ככל הנראה הרגיעה מעט את שתי הקבוצות, אבל בדקה ה-74 הבטיח אונוהה שהאורחים לא יתקרבו כשכבש את שערו השני להערב. נגמר? כמעט. דקה אחת לסיום ראה אדבאיור את חברו לקבוצה כובש צמד, והחליט שגם הוא רוצה. כדור ארוך מהגנת הסיטי הגיע עד לשחקן, שהתגבר על דאן, ומול טיילור לא התקשה לקבוע את תוצאת המשחק.

במשחק נוסף סיימו וולבס וסטוק ב-0:0.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully