וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני, שלא תגמור כמוני

מרקו ואן באסטן מייעץ לאנגלי לא להחמיר את פציעתו כדי שלא יגמור את הקריירה כמוהו. "עדיין לא מאמין שפרגוסון לא החליפו"

מרקו ואן באסטן, אחד מגדולי השחקנים בעבר ונבחרת הולנד, פרש בגיל 29 מהמשחק עקב פציעות חוזרות ונשנות בקרסול. פרישתו של החלוץ הענק ההולנדי היכתה בתדהמה את עולם הכדורגל והיוותה מהלומה גדולה לא רק לו אלא לכל שוחר וחובב כדורגל מושבע. ואן באסטן הוביל את התקפות מילאן ונבחרת הולנד להישגים עם כיבושים רבים, חלקם נדירים וכאלה שלא יישכחו לעולם.

כעת מנסה החלוץ ההולנדי לייעץ ולהמליץ לשחקן גדול אחר, ווין רוני, כדי שהאחרון לא יגמור חלילה את הקריירה המפוארת שלו בטרם עת, כמו ואן באסטן. האחרון הביע את תדהמתו לאחרונה כשראה את החלוץ האנגלי מדדה במשחקה של מנצ'סטר יונייטד בגומלין רבע גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן.

"כשראיתי את רוני צולע", אמר ואן באסטן, "התחננתי עבורו שהוא יוחלף. אני עדיין לא יכול להאמין שסיר אלכס פרגוסון, שאותו אני מעריך מאוד כמנג'ר, לא הוציא אותו. הייתי במקום שרוני נמצא. אני יודע מה ההרגשה. אם הקרסול שלך פגוע ואתה מקבל מכה נוספת, הכאב יישאר תמיד.

"זה יכול לגרום לנזק תמידי, וחלוץ גדול צריך להיות חופשי מכל כאב. עקבתי אחרי כל צעד ושעל של רוני במגרש", הוסיף ואן באסטן. "אחרי שהוא נפגע בקרסולו בדקות הראשונות של המשחק, יכולתי לראות בבירור שהוא הולך בשאר הזמן על עקביו. זה אומר כאב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully