וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתה בעפולה נדחתה ביממה, סכסוך עבודה בנהריה

11.4.2010 / 18:20

יו"ר ארגון השחקנים דחה את השבתת האימונים בעפולה, ואחר כך הודיע לנהריה על סכסוך עבודה עקב עיכוב בתשלום השכר

שביתת השחקנים בהפועל עפולה נדחתה הבוקר (ראשון) ב-24 שעות, לאחר שיחה שערך ראש העירייה אבי אלקבץ עם שחקני הקבוצה. אלקבץ ביקש משחקנים זמן כדי להיפגש עם הנהלת הקבוצה היום לפני שיוחלט סופית על מימוש השביתה. "הוריתי לשחקנים לעלות לאימון", אמר היום יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון. "החלטנו לתת ארכה נוספת על מנת שהנהלת עפולה תוכל לסדר את בעיותיה הכספיות. במידה והעניינים לא יסתדרו עד מחר השחקנים ישביתו את האימונים".

כזכור, הוכרז בין הצדדים סכסוך עבודה בעקבות העובדה שהנהלת הקבוצה חייבת לשחקנים את משכורות חודש ינואר, פברואר ומרץ, לאחר שאת חלק ממשכורות חודש דצמבר אותם הייתה חייבת גם כן שילמה בתקופה האחרונה. נכון לעכשיו שחקני הקבוצה לא יופיעו למשחק הליגה מול מכבי ראשון לציון ביום חמישי. הנהלת הקבוצה עדיין מקווה לקבל בימים הקרובים את הכספים אשר לטענתה עדיין לא קיבלו ומעכבים את קבלת המשכורות.

אחר הצהריים הודיעה ההסתדרות לקבוצת עירוני נהריה על סכסוך עבודה בקבוצה. על פי המכתב שהוציאה ההסתדרות לקבוצה הסיבה לשביתה היא: "איחור קבוע ומתמשך בתשלום משכורות השחקנים ותנאים נלווים נוספים מזה כמספר חודשים". על פי אותו מכתב יוכלו שחקני נהריה להתחיל לשבות מיום שלישי ה-27 לאפריל, כמה ימים לפני תחילת משחקי הפלייאוף.

"אני קורא להנהלת הקבוצה לשלם לשחקנים באופן מיידי את השכר שלהם והתנאים הנלווים", אמר ניר אלון בנוגע למצב של נהריה, "אני לא רוצה להגיע למצב שבעוד כשבועיים נאלץ להפעיל את סכסוך העבודה ולערוך פעולות ארגוניות". תגובת יו"ר עירוני נהריה אבי סבג תובא כשתושג.

עדכון ראשון: 11/4 12:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully