וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: היום האחרון של אינטר במקום הראשון?

אינטר ופיורנטינה נפרדו בתיקו 2:2, מה שאומר שניצחון של רומא על אטאלנטה ביום ראשון יהפוך אותה למוליכה החדשה

אומנם באירופה אינטר ממשיכה לטפס, אבל מה קורה לה בליגה? ההשלכות מהפסד לרומא במשחק העונה לפני שבועיים הכה הערב (שבת) באינטר שנית. הנראזורי נפרדו מפיורנטינה בתיקו 2:2, ואם לא תהיה הפתעה ביום ראשון, רומא תעלה למקום הראשון ותכבוש את הפסגה בסרייה A. כדי לעשות את זה היא תצטרך לנצח את אטאלנטה מהתחתית, ואם זה אכן יקרה, רומא תהיה המוליכה החדשה, עם נקודה יתרון על אינטר כשייוותרו חמישה מחזורים לסיום העונה.

קריסון פתח את החגיגה של פיורנטינה במשחק הזה, כשהעלה אותה ליתרון בדקה ה-11 אחרי מסירת רוחב של יובטיץ'. הקבוצה מפירנצה שמרה על היתרון שלה עד לדקה ה-74, אלא שאז דייגו מיליטו השתלט על מסירת רוחב מצד ימין והשווה ל-1:1. שבע דקות לאחר מכן, סמואל אטו השתלט על מסירה דומה של באלוטלי והשלים מהפך עם 1:2 לאינטר כשהוא כובש עם המותן. עברה לה בקושי דקה, ופיורנטינה ניצלה כדור קרן מצד שמאל ויציאה תמוהה של סזאר כדי לכבוש מקרוב, והיה זה פר קולדרופ הדני שקבע את תוצאת הסיום, 2:2.

נאפולי - פארמה 3:2

במשחק נוסף הפסידה נאפולי לפארמה 3:2, ואיבדה נקודות יקרות בקרב על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. פאביו קוואלירלה דווקא העלה את המארחים ליתרון בדקה השלישית, אחרי מסירת רוחב מוצלחת של אזקיאל לאבצי. לוקה אנטונלי השווה עבור פארמה ממרכז הטבלה בדקה ה-63 בלבד, אלא שאחרי חמש דקות בלבד היה זה אלסנדרו לוקארלי שהשלים מהפך והעלה את פארמה ל-1:2. מארק המסיק השווה ל-2:2 בדקה ה-78, אבל לואיס חימנז כבש את שער הניצחון לפארמה בדקה ה-87, קצת אחרי שקוואלירלה הורחק אחרי שני כרטיסים צהובים. נאפולי נותרה במקום השישי, והיא רחוקה בשתי נקודות מפאלרמו וסמפדוריה, שיקיימו משחקי בית ביום ראשון. פאלרמו תשחק נגד קייבו, בעוד שסמפדוריה תפגוש בדרבי את גנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully