וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה שוב ניצחה ב'אל קלאסיקו'

בדיוק כמו בסדרה ביניהן ביורוליג, קבוצתו של פאסקוול שוב ניצחה, 73:78. 9 נק' לבורשטיין בהפסד פואנלברדה לגרנאדה

רגע לפני שעולם הכדורגל עוצר את נשמתו ל'אל קלאסיקו' בין ברצלונה לריאל מדריד, גם הליגה המקומית בספרד סידרה לעצמה ערב חג עם המפגש הפיקנטי. ריאל מדריד יצאה אל האולם בברצלונה, אותו אולם בו נחלה אך לא מזמן הפסדים שסיימו לה את העונה האירופאית, וגם הערב (שבת) העניינים לא הסתדרו כמו שצריך לאטורה מסינה. ברצלונה ניצחה 73:78, והגדילה את יתרונה בראשות הטבלה.

המשחק היה צמוד מאוד בפתיחה, אבל ברבע השני פתחו שחקניו ברצלונה מבערים ועצרו את האורחים על 6 נקודות בלבד (!), בדרך ליתרון 17 במחצית. ברבע השלישי כבר הגיעה ברצלונה ל-20 נקודות הפרש, לפני שאיפשרה לאורחים לצמק ברבע האחרון ולצמצם את ההשפלה. חואן קרלוס נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 20 נקודות ו-4 אסיסטים, בעוד ארזם לורבק מוסיף 15 ו-6 ריבאונדים. את ריאל הוליך סרחיו יול עם 19 כשאנטה טומיץ' מוסיף 12.

טל בורשטיין וקבוצתו, פואנלברדה ספגו הפסד חוץ בגרנאדה, 86:75. האורחים דווקא הובילו בפתיחה, אבל רבע שני של 12:24 לזכותה של גרנאדה והמשך במחצית השניה, הביאו אותה עד יתרון 17, ומשם פואנלברדה כבר לא הצליחה לחזור. ג'ימי האנטר הוליך את קלעי גרנאדה עם 16 נקודות ו-5 אסיסטים, כשג'ו אינגלס קולע 13. לפואנלברדה: ג'ראלד פיץ' 15, סלבה גוארדיב 14, אסטבן באטיסטה 12. טל בורשטיין קלע 9 נקודות ב-24 דקות (3 מ-8 מהשדה) והוסיף גם 2 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully