וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פינקני שוחרר מהפועל ירושלים

10.4.2010 / 22:36

קבוצתו של גודס החליטה לשחרר את השחקן לאחר ההדחה מאירופה. בהודעה הרשמית נמסר: "ההחלטה מקצועית בלבד"

השבוע הסוער במיוחד שעבר על הפועל ירושלים, במהלכו הודחה הקבוצה היורוקאפ, ונחלה הפסד ביתי כואב לעירוני אשקלון בליגה, נמשך כשהקבוצה הודיעה הערב על שחרורו של שחקן הקבוצה, קווין פינקני. המועדון שחרר הערב (שבת) הודעה רשמית ובה נכתב: "שחקן הפועל ירושלים קווין פינקני שוחרר ביום שישי מהקבוצה. ההנהלה והצוות המקצועי הודיעו לשחקן על שחרורו מהמועדון. ההחלטה הינה החלטה מקצועית בלבד, שנלקחה בין היתר עקב סיום הקמפיין האירופאי וריבוי השחקנים בקבוצה. הפועל ירושלים מבקשת להודות לקווין על התקופה במועדון ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך".

פינקני היה מועמד לשחרור במהלך העונה, לאחר שבירושלים חיפשו שחקן פנים אמיתי לצידו של ברנדון האנטר אך כשלא נמצא כזה בעלויות שהקבוצה היתה יכולה לעמוד בהן, הוחלט להמשיך עם השחקן, שכאמור, סיים אמש את דרכו בקבוצה. ההודעה מגיעה בנקודה מעניינת במיוחד, כיוון שהפועל ירושלים תפגוש בשבוע הבא את מכבי תל אביב, ובוודאי תזדקק לכל כוח האש שברשותה. שמו של פינקני היה מזה זמן מה באוויר כמועמד להיחתך, ולאחרונה גם עלתה אפשרות שהשחקן יעבור להפועל גלבוע/גליל של עודד קטש, אך עתה כמובן האופציה הזו כבר חלפה.

השחקן קלע ב-19 משחקי ליגה 9 נקודות בממוצע ב-18 וחצי דקות, להן הוא הוסיף 4.4 ריבאונדים, בדרך ל-10.4 נקודות מדד. משחק השיא של פינקני היה מול עירוני רמת גן, אז קלע 17 ב-8 מ-8 ל-2, אבל בשני המשחקים האחרונים בקבוצה קלע רק 8 (מול עפולה) ו-7 נקודות (מול אשקלון בבית). ביורוקאפ קלע השחקן 8.9 נקודות בממוצע מתוך 11 משחקים, ואסף 3.4 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully