וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: מדליות זהב וכסף לישראלים בבלגיה

מוטי לוגסי ניצח במשקל עד 54 ק"ג, אחרי שיריב איראני פרש מקרב חצי הגמר נגדו. אדם סגיר זכה בכסף במשקל 63 ק"ג

הטאקוונדו הישראלי רשם ערב מצוין באליפות בלגיה הפתוחה, תחרות בינלאומית מדרג A. מוטי לוגסי זכה במדליית הזהב במשקל עד 54 ק"ג ואדם סגיר זכה במדליית הכסף במשקל עד 63 ק"ג.

לוגסי פתח את היום מול כריסטוף יאזינקי מפולין וניצח אותו בצורה חלקה בתוצאה 2:9. בקרב השני ציפה לו המקומי שפקן זמיר, לוגסי היה עדיף גם בקרב הזה וניצח 6:11 בדרך לרבע הגמר. הקרב ברבע הגמר היה קשה ומותח, מול לוגסי התייצב הצ'יליאני קמילו פרז, כאשר לוגסי ניצח על חודה של נקודה 10:11 וחגג עליה לחצי הגמר. כאן הוא היה אמור לפגוש את האיראני היסאם בגורי, אך האחרון כמו ספורטאים איראנים אחרים שהוגרלו להתחרות מול ישראלים בעבר העדיף לא להתייצב לקרב והפסיד הפסד טכני. בשל העובדה שההפסד היה בחצי הגמר, האיראני זכה במדליית הארד. לוגסי המשיך לגמר שם ניצח 3:12 את הגרמני שיימי גוקמן ופצח בחגיגות.

כמה דקות אחרי הזכיה של לוגסי, מאמן הנבחרת יחיעם שרעבי הוביל ספורטאי נוסף לגמר, אדם סגיר במשקל עד 63 ק"ג. סגיר החל את היום מול הנורבגי ממוצא איראני מוחמד שיראז. הקרב היה צמוד מאד בסיומו ניצח סגיר 7:8. בסיבוב השני התמודד סגיר מול הגרמני ויגיט שהרט וניצח אותו 7:9. ברבע הגמר התמודד סגיר מול גרמני נוסף, רשאד רשידי (ממוצא טורקי) וניצח אותו 4:6. גם בחצי הגמר היה אמור סגיר להתמודד מול משתתף מגרמניה, קוסטנטינוס קוסטנידיס, אבל האחרון לא התייצב לקרב בשל פציעה וסגיר העפיל לגמר, שם הפסיד 10:1 למייקל הרווי מבריטניה.

  • עוד באותו נושא:
  • טאקוונדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully