וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחון בכורה לנוער במוקדמות אליפות אירופה

2:3 על נורבגיה. נבחרת הנערות עדיין ללא ניצחון בבית ד', בו נערכו המשחקים בדלתיים סגורות בשל האבל בפולין

ניצחון בכורה לנבחרת הנוער של ישראל בכדורעף במסגרת בית ב' של מוקדמות אליפות אירופה. הערב (מוצ"ש), במסגרת המחזור הרביעי, פגשו חניכיו של יעקב הרשקו את נבחרת נורבגיה. המשחק היה צמוד ברוב שלביו, כשבמערכה הראשונה ניצחו הנורבגים 21:25. המערכה השניה הייתה צמודה מאוד והסתיימה ב-25:27 לישראל, שזכתה במערכה ראשונה בטורניר והשוותה ל-1:1. גם את המערכה השלישית ניצחה ישראל לאחר מאבק צמוד, 23:25, אך הפסידה ברביעית 25:18.
המערכה החמישית והמכרעת הייתה גם היא צמודה ביותר ובסיומה ניצחה הנבחרת הישראלית 13:15 ו-2:3 בסך הכל כדי לחגוג בסיום ניצחון בכורה בקמפיין. נבחרת הנוער של ישראל העפילה למקום החמישי בבית, אך איבדה סיכוי להתברג בין שלושת המקומות ראשונים שמובילים לטורניר הגמר של אליפות אירופה. מחר תתמודד הנבחרת במשחק האחרון בבית מול ספרד, הראשונה בבית, בשעה 16:30 (שעון ישראל).

משחקי בית ד' של מוקדמות אליפות אירופה בהם לוקחת חלק נבחרת הנערות של ישראל ומשוחקים בפולין, נערכים מהיום בדלתיים סגורות – ללא קהל – בשל האבל הלאומי שהוכרז במדינה בעקבות אסון התרסקות המטוס הפולני ברוסיה. בתחילה שקלו המארגנים להפסיק את הטורניר, אך בלחץ המשלחות הוחלט להמשיכו. נבחרת הנערות פגשה הערב את אוסטריה והציגה משחק טוב במערכה הראשונה. רוב שלבי המערכה היו צמודים, אך לקראת הסיום הצליחו האוסטריות לפתוח פער ולנצח 21:25. במערכה השנייה ניצחו האוסטריות באותה תוצאה, ובשלישית 17:25 בדרך ל-0:3 לאחר 79 דקות, תוצאה שהותירה את הנערות ללא ניצחון בארבעת המשחקים שנערכו עד כה בבית המוקדמות. נבחרת הנערות תפגוש מחר, במשחק האחרון בבית, את נבחרת ליטא הלפני אחרונה (18:30 שעון ישראל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully