וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' שרדה, בורדו נכנסת לחרדה

האלופה איבדה נקודות בקרב על התואר, כשהובסה 3:1 בפריס, שהבטיחה את הישארותה. רק 2:2 למונפלייה מול לה מאן

המחזור ה-32 מתוך 38 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שבת) עם שבעה משחקים, והקרב רב המשתתפות על תואר האליפות הולך ומתחמם. מארסיי וליון, שהובילו את הטבלה ערב המחזור, ישחקו ביום ראשון בערב. מי שיכלה לנצל זאת ולעלות באופן זמני למקום הראשון הייתה מונפלייה, אלא שזו סיימה בתיקו 2:2 בחוץ נגד לה מאן הלפני אחרונה, שכבר נמצאת עם רגל וחצי בליגה השניה. רולאנד לאמה מלה מאן כבש את השער הראשון במשחק כבר בדקה הראשונה, אלא שקארים אייט-פאנה (13) וסולימאן קמארה הסנגלי (34 בפנדל) עשו מהפך והציבו את מונפלייה בעמדת הניצחון והמקום הראשון. בסופו של דבר, לאמה השלים צמד בדקה ה-70 ועזר ללה מאן להרוויח נקודה יקרה, למרות שהיא תהיה חייבת בעיקר ניצחונות במחזורים שנותרו עד לסיום העונה, אם היא רוצה להישאר בליגה.

קבוצה נוספת שאיבדה נקודות יקרות בקרב על התואר היא האלופה בורדו, שהובסה 3:1 בפריס על ידי פריס סן ז'רמן, שבתוך כך הבטיחה את הישארותה בליגה. אמנם לבורדו יש שני משחקים חסרים, אך ברור שהיא בתקופה לא טובה. אחרי ההדחה מליגת האלופות, שחקניו של לורן בלאן רשמו הפסד ליגה שני רצוף, ואם לא יתעשתו יהיה להם קשה לשמור על התואר. בדקה ה-35 עלתה פ.ס.ז' ל-0:1 מבעיטה של סילבן ארמנד מחוץ לרחבה ושמרה על יתרונה עד למחצית. בדקה ה-74 הכפיל מבלוט ארדינג הטורקי את יתרון הפריסאים כשבעט ממרכז הרחבה. בדקה ה-80 הפיח לודוויק סאנה תקוות בלב בורדו כשצימק ל-2:1, אבל שש דקות לאחר מכן גיום הוארו נגח את השלישי של המארחים והבטיח להם 1:3 ושלוש נקודות.

גרנובל ירדה סופית לליגה השניה אחרי שהובסה 4:0 על ידי טולוז ממרכז הטבלה. פאולו מצ'אדו (9), פרנק טבאנו (65, 75) ופייר אנדרה ג'יניאק (85) כבשו לטולוז. לאנס עשתה צעד חשוב מאוד במאבק ההישארות שלה בליגה, אחרי שניצחה את בולון 0:3. טופילו מאלודה כבש שלושער ללאנס בדקות 33, 49 ו-66.

עוד בתחתית, סנט אטיין שמעל לקו האדום ניצחה בחוץ את סושו 0:2 ופתחה פער של 11 נקודות מבולון, שנמצאת מתחת לקו האדום. לוק פרין (42) וגונזלו ברגסיו (64) כבשו לסנט אטיין.

תוצאות נוספות:

לוריין - ראן 1:1
מונאקו - ולנסיין 1:2

ביום ראשון:

ליון - ליל
נאנסי - אוקזר
מארסיי - ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully