וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה ניצחה את מכבי פתח תקוה 2:3

מכבי פתח תקוה כבר היתה בדרך הבטוחה לניצחון (דמארי ומרינקוביץ'), אבל שלושער של בניושיס קבע מהפך מדהים בסיום

לא מעט אנשים בליגת העל כבר חרצו מזמן את גורלה של הפועל רעננה, שלא השיגה ניצחון ב-13 המשחקים האחרונים שלה, ואולי בצדק. קבוצתו של צביקה צמח נראתה בעצמה כמי שכבר השלימה עם הירידה, אבל הערב (שבת) הציגה רעננה משחק לחימה מעורר השתאות, בראשותו של שחקן אחד: ריקארדס בניושיס. השחקן שנכנס כמחליף בדקה ה-61 בפיגור 2:0 של קבוצתו מול מכבי פתח תקוה כבש שלושער מדהים, והוביל את קבוצתו של צמח לניצחון 2:3, שמסייע לה מאוד לקראת הפלייאוף התחתון.

מאמן רעננה צביקה צמח חגג בסיום ניצחון ראשון בתפקיד. "גם מול הפועל תל אביב שיחקנו טוב, כך שהניצחון הראשון ב-2010 היה צריך להגיע מתישהו. במחצית הראשונה היינו רדומים, אבל בהפסקה שטפתי את השחקנים וראינו קבוצה אחרת. אחרי הגול הראשון גם התחלנו להאמין שאפשר לעשות את זה, אני חושב שהניצחון הזה ייתן הרבה ביטחון. מבחינתנו, הליגה רק נפתחה. הרווחנו את בניושס, אבל גם כל יתר השחקנים עבדו קשה".

רעננה נראתה חסרת עניין בפתיחת המשחק, ושחקני פתח תקוה ניסו להמיר זאת לשער יתרון, אבל טל בן חיים לא הצליח למצוא את הרשת במספר מצבים, והמארחים נותרו מאופסים על הלוח. כל זאת השתנה בדקה ה-32, כשסבסטיאן סנסוני שלח כדור מדוד אל עומר דמארי, וזה בעט כדור לא חזק במיוחד אבל מדוייק מאוד, שהכניע את שאול סמדג'ה, והעלה את המארחים ל-0:1.

פתח תקוה המשיכה ללחוץ ללא קושי, וירדה למחצית כששער היתרון שלה לא עומד בסיכון אמיתי. בפתיחת המחצית השניה הכפילו המארחים את היתרון, כשבדקה ה-60 שלח נבוישה מרינקוביץ' כדור טוב לדמארי, זה ניסה את כוחו מול סמדג'ה שהדף, ועל הריבאונד היה מרינקוביץ' שכבש מקרוב. דווקא אז, כשהיה נדמה שרעננה כבר הרימה ידיים, ערך צביקה צמח את החילוף של המשחק: ריקארדס בניושיס נכנס אל המגרש, ומיד החל להפציץ.

בדקה ה-68 נרדמה הגנת פתח תקוה ואיפשרה לבנישיוס לצמק. חלפו רק 9 דקות ובנישיוס מצא את השני שלו בנגיחה טובה שמצאה את הרשת. פתח תקוה נראתה בהלם מההתעוררות של יריבתה, וזה איפשר לבנישיוס להמשיך בחגיגה, ולחולל מהפך בלתי נתפס, כשמצא את הרשת בדקה ה-82, ורשם את שערו השלישי שתוך פחות מחצי שעה. פתח תקוה ניסתה לחזור ולמצוא את שער השיוויון, אבל ללא הצלחה, והאורחים חגגו ניצחון ראשון מזה 13 משחקים, שעשוי להיות יקר מאוד במאבקי הירידה שלהם.

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלב יבריץ'; אורי אוזן, אבי יחיאל, ניצן דמארי, קובי גנון; דן רומן, סבסטיאן סנסוני (אסי משיח, 46), דני פרדה, נבוישה מרינקוביץ' (תומר אלבז, 61), עומר דמארי, טל בן חיים (חיים מגרשלווילי, 71).

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, אבי סופר (ריקארדו בנישיוס, 61), איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, עמרי עטיה, מאור זוהר (רועי לוי, 46), תמיר פור, סטיבן כהן, אבי כנפו, כריסטיאנו דוס סנטוס (שניר שוקר, 46), דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully