וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שערים לברדה וגולן בבלגיה

גולן כבש שער בכורה העונה ב-3:3 של לוקרן עם ווסטרלו. ברדה כבש ובישל ב-1:2 על שרלרואה. תיקו דרמטי לרוני לוי ברומניה

בלם טרק גרוזני, זאב חיימוביץ', שב היום (שבת) להרכב קבוצתו לאחר שני משחקים בהם ישב על הספסל, אך לא מנע הפסד 2:1 לספרטק מוסקבה. הבלם הישראלי שיחק 90 דקות במה שהיה הפסדה הראשון העונה של טרק שהגיע לאחר ניצחון ושלוש תוצאות תיקו בארבעת המחזורים הראשונים.

שאמיל אסילדרוב העלה את טרק ליתרון בדקה ה-15 עם שערו השלישי העונה, אך ספרטק חזרה במחצית השניה. בדקה ה-58 כבש אנטוניו פריירה הברזילאי לשערו הוא וקבע 1:1. ספרטק הפעילה מכבש לחצים על שער טרק ובאה על שכרה בדקה ה-89 כשווליטון ניצל בישול של אלכנסדר שישוקוב וירה מתוך הרחבה את שער הניצחון.

* רוני לוי וקבוצתו הרומנית, אוניראה אורזיצ'ני, מתרחקים ממאבק האליפות למרות 1:1 דרמטי במשחק החוץ מול ואסלוי. לאחר התיקו המאכזב מול מדיאש בשבוע שעבר, לוי ידע כי רק ניצחון ישאיר את האלופה במרוץ, אך הוא בהחלט יכול להיות מרוצה מנקודה שהושגה עמוק בתוך תוספת הזמן. סרג' אקקפו כבש את שער היתרון לואסלוי בדקה ה-25. ארבע דקות בתוך המחצית השניה הורחק אוליבר אפמינונדה וב-10 שחקנים, אוניראה כבשה שוויון שש דקות בתוך תוספת הזמן משער של ראול רוססקו. אוניראה רביעית עם 47 נקודות ורחוקה חמש נקודות ומשחק עודף מקלוז'. ואסלוי עלתה זמנית למקום השני.

* פיני בלילי שוב לא שותף כשקבוצתו, אנטליהספור, הפסידה במגרשה 3:1 לאיסטנבול בויקשיר במסגרת המחזור ה-29 בליגה הטורקית.

ערב מצוין לשגרירים בבלגיה

ערב מוצלח במיוחד עבר על שגרירינו בבלגיה המתחרים במסגרת המחזור השלישי של הפלייאוף התחתון. בבית א' סיימה לוקרן ב-3:3 עם ווסטרלו ועלתה למקום השני. עומר גולן רשם הופעה נדירה בהרכב ובדקה ה-60 חגג את שערו הראשון העונה. שבע דקות מוקדם יותר העלה אלנטון ליליו את ווסטרלו ליתרון, אך בנג'מין מוקולו השווה כעבר דקה.

גולן הוחלף בדקה ה-79 ואז החלה הדרמה הגדולה. סטיבן דה פטר השווה ל-2:2 בדקה ה-80, אך לוקרן שוב הגיבה תוך דקה כשקטוקו טשימנגה כבש את שער יתרון. ווסטרלו אמרה את המילה האחרונה עם שער של יוריס ואן הוט בתוספת הזמן. יואב זיו ישב על הספסל ולא שותף בעוד אבי סטרול לא התלבש.

בבית ב', שמרה גנק על המקום הראשון עם ניצחון שלישי בשלושה משחקים, 1:2 בחוץ על שרלרואה. אליניב ברדה פתח בהרכב ובדקה ה-52 בישל את השער הראשון שכבש הניגרי מרווין אוגונג'ימי. בדקה ה-79 כבש ברדה את שערו השישי העונה והמשיך בכושר הנפלא שלו. בדרה הוחלף בדקה ה-87 והספיק לראות את סיריל ת'רו מצמק בפנדל חמש דקות לסיום.

כזכור, שתי מנצחות הבתים תפגשנה למפגש כפול שהמנצחת בו תתמודד על הכרטיס לליגה האירופית מול הקבוצה שתסיים במקום הרביעי בפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully