וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי עלתה לגמר הגביע האנגלי אחרי 0:3 על אסטון וילה

הכחולים עלו לגמר הגביע עם 0:3 על וילה. פורטסמות, שתפגוש בראשון את טוטנהאם בחצי הגמר השני, ירדה לצ'מפיונשיפ

צ'לסי עלתה הערב (שבת) לגמר הגביע האנגלי אחרי ניצחון 0:3 על אסטון וילה בחצי הגמר הראשון באצטדיון וומבלי, והיא תחכה למנצחת בין פורטסמות לטוטנהאם שייפגשו מחר. הכחולים המשיכו בתנופה שלהם מהניצחון המרשים במשחק העונה על מנצ'סטר יונייטד ולמרות תצוגה לא מרשימה הצליחו לחזור למעמד השיא של הכדורגל האנגלי בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות.

לפני שבועיים בלבד חטפו שחקניו של מרטין אוניל 7:1 משפיל מצ'לסי הדוהרת בליגה, ולמרות יכולת משופרת שהשאירה אותה במשחק לכל אורכו, היא הצליחה להשיג את הנקמה המיוחלת ונכנעה למחץ של דידייה דרוגבה וחבריו. החלוץ מחוף השנהב מצא את הרשת בדקה ה-67, פלורן מאלודה הוסיף עוד שער לתקופה הנהדרת שלו בדקה ה-89, ופרנק למפארד קינח עם השלישי עמוק בתוספת הזמן.

פורטסמות ירדה לליגת המשנה

הבלתי נמנע הפך הערב לרשמי וחתום - פורטסמות של אברהם גרנט ירדה ללליגת המשנה חמישה מחזורים לסיום העונה בפרמיירליג ויממה לפני משחק חצי גמר הגביע האנגלי נגד טוטנהאם בוומבלי. ווסטהאם גברה באפטון פארק 0:1 על סנדרלנד וכתוצאה מכך פומפי רחוקה 17 נקודות מחוף מבטחים כאשר בקופה יש 15 נקודות בלבד. כזכור, פורטסמות ספגה עונש הפחתת תשע נקודות בעקבות הכניסה להליכי פירוק.

שער ניצחון של אילן, הברזילאי שהגיע לווסטהאם בינואר, סידר לפטישים ניצחון ראשון מזה שישה משחקים. אילן כבש בדקה ה-51 לאחר בישול של קרלטון קול והעלה את ווסטהאם למקום ה-16 עם 31 נקודות.

במשחק תחתית נוסף השיגה ברנלי ניצחון חוץ חשוב 1:4 על האל סיטי ונשארה בחיים. קווין קילביין האירי העלה את האל ליתרון מוקדם בדקה השלישית, אבל ברנלי חגגה קאמבק מהסרטים. מרטין פטרסון איזן בדקה ה-35 וגרהאם אלכסנדר הוותיק דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-64. שש דקות מאוחר יותר נשרק פנדל נוסף לברנלי ואלכסנדר לא טעה גם הפעם. וייד אליוט חתם בדקה ה-90. השתיים צמודות מתחת לקו האדום עם 27 נקודות כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully