וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "כל הקרדיט מגיע לשחקנים"

מרקו בלבול הודה לשחקני בני סכנין על סיבוב נהדר אחרי ה-0:2 על נצרת בדרבי המגזר. טל חן: "רצינו לנצח בשביל הקהל"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

פלייאוף עליון או לא, בבני סכנין כבר מרגישים ממזמן בגארבאג' טיים, והדבר היחידי שיוכל לרגש את השחקנים וראשי הקבוצה עד לסיום העונה יהיה המיקום הסופי שיקבע את המענק הכספי לו יזכו במועדון. בכל מקרה, סכנין פגשה היום (שבת) בפעם האחרונה העונה (ואולי גם יותר מזה) את אחי נצרת, וניצחה 0:2 בזכות צמד של חאמד גנאים. בזכות התוצאה הזאת היא עלתה למקום השישי, אלא שזה היה זמנית, מכיוון שמ.ס אשדוד גברה 1:2 על הפועל פתח תקוה והשתלטה על הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון.

חן: "ידענו להתכונן טוב"

טל חן מבני סכנין אמר בסיום המשחק: "לא היה קל אבל היה בסדר גמור. ידענו להתכונן טוב ואני שמח שעשינו ניצחון גדול מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה. הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה עם תשעה ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים. אנחנו שמחים בחלקנו. במשחק הזה שמנו את כולם בצד והתרכזנו רק בקהל, רצינו להביא להם שלוש נקודות".

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול, נשמע נרגש יותר ממצבה של הקבוצה: "כל הכבוד לשחקנים, לעשות כזו דרך מהמקום האחרון לאיפה שאנחנו נמצאים היום. מגיע להם כל הקרדיט. השתדלנו להתעסק רק בכדורגל, אני לא אומר שלא שמנו לב למה שקרה מסביב, אבל אני שמח שבתוך המגרש השחקנים היו מרוכזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully