וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "יש לנו תלכיד מצוין"

מאמן הפועל ת"א שבע רצון מה-1:3 של קבוצתו על הפועל ר"ג: "יהיה מעניין בפלייאוף". יובל נעים: "הפועל לא בליגה שלנו"

ברני ארדוב

צילום: ברני ארדוב

עריכה: עידן גוראל

למרות שקיזוז הנקודות משרת את הפועל תל אביב, בקבוצה יודעים שהחל ממחזור המשחקים הבא, כל ניצחון או הפסד יהיו שווים באמת שלוש נקודות, בדיוק כמו למכבי חיפה. אומנם מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, היה מסופק היום (שבת) אחרי הניצחון 1:3 על הפועל רמת גן, אבל גם הוא יודע שקבוצתו חייבת להמשיך ברצף המרשים שלה (תשעה ניצחונות בעשרה משחקים) גם בפלייאוף, אחרת אפשר לוותר על חלום האליפות.

גוטמן אמר היום בסיום המשחק בבלומפילד: "זהו, אנחנו לא מתעסקים יותר בקיזוז הנקודות. אנחנו נכנסים לפלייאוף, ובואו נראה מה יקרה. מה שבטוח, יהיה מעניין. אנחנו נמצאים במומנטום טוב". לגבי המשחק עצמו אמר גוטמן: הפועל רמת גן היא יריב עיקש, לא במקרה הם הדיחו את חיפה מהגביע והוציאו תיקו מבית"ר. במחצית הראשונה היה משחק יוצא מן הכלל טוב מבחינתנו. בהמשך נחלשנו, אבל עדיין הגענון למספיק מצבים כדי להגדיל את התוצאה. זה לא שחשבנו על המשחק מול בית"ר בגביע, כל כולנו היה מוקדש רק למשחק הזה. ספורטאי רוצה ללכת ולנצח בכל משחק".


גוטמן הביע את האמון שלו בקבוצתו: "יש לנו תלכיד מצוין, ולראיה הפנדל של שכטר, שאני אמרתי לאנימה לבעוט, אבל הוא החליט לפרגן לשכטר ולאפשר לו לבעוט".

כובש השער השני ערן זהבי אמר בסיום המשחק: "אני שמח להבקיע שערים, מקווה שנמשיך ככה עד הסוף". איתי שכטר, שחגג שער מספר 22 אמר: "אנחנו נעשה את העבודה שלנו, ובעזרת השם, נשיג את המטרה שלנו. אנחנו רוצים גם גביע וגם אליפות".

גילי ורמוט סיכם: ""ניצחן פשוט? בכלל לא. היינו לחוצים לפני המשחק, אבל עשינו בליץ טוב בהתחלה וכבשנו שלושה שערים, וגם אחרי השער שלהם ידענו לשמור על התוצאה. ירדנו למחצית בתוצאה של 1:3, וכל מה שרצינו היה לא לספוג. גם את זה צריך לדעת לעשות לפעמים. בסך הכל אין לנו העונה רגע דל, יש קבוצות שבתאריך הזה הולכות לים, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד. אסור לנו להוריד את הרגל מהגז וחייבים להיות במאה אחוז ריכוז כל הזמן. אנחנו יודעים שאם תהיה נפילה קטנה הכל נהרס, זה יותר קשה מנטלית מאשר פיזית, אבל נמשיך להיות חזקים".

ורמוט, ששימש הערב כקפטן הקבוצה, נשאל אם ישמש כקפטן גם בעונה הבאה: "בוא נסיים את העונה הזו ובקיץ נראה מה קורה. שום דבר לא בטוח ואני לא חושב כרגע על העונה הבאה”.
לגבי משחק הגביע בשלישי נגד בית"ר הוסיף הקשר: " אין ספק שזה יהיה סיפור שונה מהערב, בית"ר קבוצה טובה יותר מהפועל רמת גן, אנחנו נבוא באנרגיות אחרות למשחק הזה, זה כמו משחק עונה בשבילנו, אני מאמין שגם ניראה יותר טוב ביום שלישי".


מאמן הפועל רמת גן יובל נעים: "בחצי השעה הראשונה היינו בהלם קרב. שום דבר לא עבד, אבל צריך לזכור שאנחנו משחקים נגד קבוצה טובה יותר, עם שחקנים טובים יותר, ובסוף יצאנו בשלום אחרי שכבר היינו בבור עמוק. שיחקנו נגד שחקנים אירופים לכל דבר. הפועל תל אביב לא בליגה שלנו. זו קבוצה אירופאית. אנחנו קבוצה צנועה, ונגד בני יהודה בגביע כבר יהיה משחק אחר. מבטיח שניראה הרבה יותר טוב. בכל מקרה, המטרה שלנו עד סוף העונה היא חד משמעית להישאר בליגה, וזה בא לפני הגביע. אנחנו מקווים מאוד לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully