וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה

שחקניו של יוסי מזרחי היו זקוקים לתיקו כדי לעלות לפלייאוף העליון, ועשו את העבודה עם 1:2 ביתי על הפועל פתח תקוה

מ.ס. אשדוד הבטיחה הערב (שבת) את המקום השישי עם ניצחון 1:2 על הפועל פתח תקוה. אחרי שבני סכנין ניצחה מוקדם יותר את מכבי אחי נצרת (0:2) ועלתה זמנית למקום שמוביל לפלייאוף העליון, ידעו האשדודים שרק תוצאת תיקו ומעלה תמנע מהם לנשור ברגע האחרון לפלייאוף האמצעי, ושחקניו של יוסי מזרחי ידעו לעשות את העבודה מול האורחת מהתחתית עם ניצחון ביתי חלק.

המקומיים היו טובים יותר מן הפתיחה וסיכנו מספר פעמים את שערו של יוסי שקל לפני שעידן שריקי פרץ את הסכר בדקה ה-35 עם דחיקה מוצלחת מקרוב פנימה שקבעה 0:1 לאשדוד. פתיחת המחצית השנייה לא בישרה על שינוי במגמה, וכבר בדקה ה-54 הכפיל דימיטאר מקרייב את התוצאה עם השני של אשדוד אחרי בישול של רחמים צ'וקול, שהבטיח מעשית את הניצחון ושלח את אשדוד להתכונן בראש שקט למשחק רבע גמר הגביע מול הפועל נצרת עילית ביום רביעי.

מנגד המשיכו המלאבסים בקשיים שלהם מחוץ לאורווה, עם משחק החוץ ה-11 ברציפות שלהם ללא ניצחון, שהותיר אותם במקום ה-13 בטבלה, במרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום אחרי הקיזוז. הקבוצה של אלי מחפוד תיאלץ כעת לעשות את העבודה מול יריבותיה לתחתית במשחקי הפלייאוף התחתון הלוהטים כדי להימנע מהסתבכות מחודשת במאבקי הירידה.

מהלך המשחק

דקה 7 - עידן שדה ניסה להכניע את יוסי שקל בבעיטה אקרובטית מתוך הרחבה אבל הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 11 - הפעם הגיע תורו של שריקי לאיים על השער, אבל הנגיחה של החלוץ מקרוב נבלמה על ידי הגנת האורחים.

דקה 35 - גול! עידן שדה הכניס כדור מסוכן לתוך הרחבה שהגיע לעידן שריקי שהתמקם היטב ודחק פנימה - 0:1 לאשדוד.

דקה 54 - גול! שריקי שלח את רחמים צ'וקול באגף, המגן מצא את מקרייב בתוך תיבת החמש והבולגרי המשיך לרשת - 0:2 לאשדוד.

דקה 75 - אלנתן סלמי שעלה כמחליף במקומו של עוסמן בשירו היה קרוב לשער מצמק עם בעיטה חדה מקצה הרחבה, אבל דראגן סטויקיץ' היה במקום.

דקה 91 - גול! איברהים בסיט צימק לאורחים אחרי בישול של ג'ונתן אסוס וקבע 1:2 לאשדוד.

הרכב אשדוד: דראגן סטויקיץ'; מרקו פופוביץ', מתן אוחיון, כריסטיאן גונסאלס, רחמים צ'וקול, סטפן קינגווה, ניר ביטון, משה אוחיון (עידן וייצמן 81), עידן שדה (ניר נחום); עידן שריקי (אמיר לביא 83), דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס (ראובן עובד 76), גל כהן, דניאל אדו, סאלם אבו סיאם; שגיב כהן, ג'ונתן אסוס, עידן סרור (גיא צרפתי 55), אלי ביטון; איברהים בסיט, עוסמן בשירו (אלנתן סלמי 55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully