וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה את הפועל ר"ג 1:3

האדומים טיילו ל-1:3 קליל (אניימה, זהבי ושכטר) על הרמת גנים, שהעניק לה שלוש נקודות אחרונות בשיטת הקיזוז

הפועל תל אביב רשמה היום (שבת) ניצחון תשיעי בעשרת משחקיה האחרונים, אחרי שגברה בבלומפילד על הפועל רמת גן 1:3, במשחק שנעל עבורה את הסיבוב השני. קבוצתו של אלי גוטמן שוב עשתה את העבודה, והיא תתייצב לפתיחת משחקי הפלייאוף העליון בהפרש מינימלי (עד כמה שיכלה) מהמוליכה מכבי חיפה. הפועל רמת גן קיוותה אולי להפתיע עם ניצחון בבלומפילד שיכול היה לשלוח אותה לפלייאוף האמצעי, אבל קבוצתו של יובל נעים תיאבק בסופו של דבר בפלייאוף התחתון, למרות השיפור שרשמה בשבועות האחרונים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
השלימו סיבוב כמעט מושלם. שחקני הפועל תל אביב חוגגים בצהרי יום שבת בבלומפילד/ברני ארדוב

אוהדי הפועל תל אביב הרשימו כשכמעט ומילאו את היציעים בבלומפילד בשעה מוקדמת יחסית ביום שבת, זאת הודות למחירים נוחים להם זכו במשחק הזה. האווירה הלא רגילה הזאת עזרה ככל הנראה לשחקניו של גוטמן לסגור עניין בשלב מאוד מוקדם של המשחק. זה התחיל בפנדל מוצלח של וינסנט אניימה בדקה התשיעית, המשיך בשער של ערן זהבי ונגמר מוקדם מהצפוי עם שערו ה-22 של איתי שכטר (פנדל בדקה ה-28).

המשך המשחק היה שקול יחסית והאורדונים אפילו הצליחו לצמק משער בני חדד בדקה ה-41, אלא שבגדול ההבדלים נראו על פני השטח, ועד לדקה האחרונה אפשר היה להבין מי מתמודדת על האליפות ומי בדרך לפלייאוף התחתון.

בזכות התיקו שנרשם בדרבי החיפאי, הפועל תל אביב מסיימת את הסיבוב השני בהפרש של שש נקודות ממכבי חיפה, שהפכו למעשה לשלוש נקודות בלבד.

מהלך המשחק

דקה 9 - גול! הפועל תל אביב עולה ליתרון אחרי פנדל מוצלח של וינסנט אניימה. גילי ורמוט הכניס כדור אל בויאן ורוצ'ינה, שהופל ברחבה על ידי תמיר בן עמי. השוער הניגרי ניגש לבעיטה, והפציץ פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 15 - גול! גילי ורמוט שוב נהנה מחופש פעולה מול ההגנה ההמומה של רמת גן, והפעם הוא הכניס כדור נהדר לערן זהבי, שמצא את עצמו חופשי ברחבה וכבש מקרוב. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 28 - הפועל תל אביב כמעט וכבשה שער שלישי במשחק. גולן חרמון ביצע טעות קשה כשניסה להשתלט על הגבהה לרחבה, אבל במקום להרחיק נגח אחורה היישר לאיתי שכטר, שניסה להמשיך לשער בטאץ' עדין, אלא שהכדור פגע במשקוף והורחק על ידי פרגל.

דקה 33 - גול! הפועל תל אביב עלתה ליתרון 0:3 אחרי פנדל שני במשחק. הפעם גולן חרמון תיקל את איתי שכטר ברחבה, והשני ביקש לבעוט את הפנדל. וינסנט אניימה רץ לנקודה הלבנה רק כדי לברך את שכטר ולהורות לו לבעוט מהנקודה הלבנה, פעולה שהסתיימה בהצלחה.

דקה 41 - גול! הפועל רמת גן צימקה ל-3:1. סרג' איילי חטף כדור להגנת הפועל תל אביב ומסר שמאלה לבני חדד, שבעט מתוך הרחבה והכניע את אניימה.

דקה 65 - הזדמנות טובה להפועל תל אביב. עמרי קנדה פרץ מימין והגביה כדור אל דניאל דה רידר, שהתמקם ברחבה ובעט מהאוויר לקורה והחוצה.

דקה 74 - דניאל דה רידר פרץ משמאל והכניס כדור לאיתי שכטר, שבעט החוצה.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, יהודה חוטה, דדי בן דיין, אביחי ידין, זוראב מנטשאשוילי, גילי ורמוט, ערן זהבי (ויקטור מרעי, 79), איתי שכטר, בויאן ורוצ'ינה (דניאל דה רידר, 60)

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קרלוס צ'קאנה, פאבל פרגל, גולן חרמון, תמיר בן עמי, אלי לוי (עמית אוחנה, 17, ג'ורג' דאטורו, 62)שי חדד (תומר תייר, 72), בני חדד, אנדראה קלדיירה, מור גולן, סרג' איילי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. ברני ארדוב
הגיעו בהמוניהם, וקיבלו עוד שלוש נקודות. אוהדי הפועל תל אביב בבלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully