וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ובני יהודה נפרדו ב-1:1

בני יהודה ונתניה נפרדו ב-1:1, שהבטיח לקבוצה של עטר פלייאוף אמצעי. הזהובים במקום ה-5. ליניץ' (3) וסבע (48) כבשו

מכבי נתניה ובני יהודה הגיעו ללא יותר מדי יומרות למחזור ה-30 והאחרון בליגה הסדירה. הקבוצה של ראובן עטר הייתה צריכה נקודה כדי להבטיח מקום בפלייאוף האמצעי, שכבר נראה סגור מבחינתה עוד לפני כן, הזהובים כבר השלימו עם המקום החמישי, כיוון שהסיכוי שלהם להגיע למקום הרביעי היה קטן. בסיום הן נפרדו בתיקו 1:1.

כך גם נראה המשחק, שתי הקבוצות התנהלו במשחק סוף עונה. נתניה רק רצתה להבטיח את הנקודה, בני יהודה להבטיח את שלום שחקניה, לקראת משחקה ברבע גמר גביע המדינה נגד הפועל רמת גן, לאחר שבמשחק הזה חסר גיא לוזון חמישה שחקנים משמעותיים בהרכב.

משחק הצהריים, שמשך כמות מועטה של צופים, החל בסערה דווקא כשסיניסה ליניץ' העלה את האורחים ליתרון בקופסה כבר אחרי שלוש דקות בבעיטה שטוחה. הקבוצה של גיא לוזון המשיכה לתקוף, אבל לא הצליחה לכבוש עד סיום המחצית ונענשה עם פתיחתה של השנייה, כשאחמד סבע איזן (48) אחרי בישול של פיראס מוגרבי.

לזהובים יש עדיין סיכוי, לאחר הקיזוז, שיתבצע הערב להשיג את המקום השלישי בליגה בפלייאוף העליון, אבל כפי שהקבוצה של לוזון נראית עדיף שתתרכז בלנסות להשיג גביע. נתניה, מצידה, ש"תתחרה" בפלייאוף האמצעי על כלום ושום דבר, יכולה להכין את גלגלי הים, בגדי הים, מצופי הים. זה זמן ים.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! פתיחה מסחררת למשחק, כשהגבהה לרחבה של מכבי נתניה הורחקה ברשלנות על ידי ההגנה המקומית, סיניסה ליניץ' הגיח מאחור ומ-18 מטרים ירה שטוח, לפינה ופנימה, 0:1 לבני יהודה.

דקה 4 - אלירן עטר נשלח בכדור מצוין קדימה, אלא שהוא לא הצליח להשתלט לגמרי על הכדור, נתניה נחלצה מהסכנה.

דקה 26 - ג'ורג' אמסיס בעט מ-16 מטרים אלכסונית לשער, דניאל ליפשיץ קלט את הכדור בבטחה.

דקה 33 - מהראן ראדי הרים כדור לצדה השני של הרחבה, עטר היה חופשי ובחצי מספרת שלח בעיטה חלשה, ליפשיץ הדף.

דקה 38 - דייויד גומז עלה מצוין לכדור הגבהה, אבל הנגיחה שלו הלכה קצת מעל המשקוף.

דקה 48 - גול! פיראס מוגרבי חטף כדור מחסן אבו זייד במרכז המגרש, דהר עם הכדור ומסר מצוין לאחמד סבע, שהכניע בקלות את איינוגבה ונפצע בדרך, נתניה השוותה ל-1:1. סבע נפגע קשה בקרסול והוחלף על ידי שלו מנשה.

דקה 72 - טל מעבי הרים כדור משמאל, גומז שוב נגח מצוין, אבל איינוגבה בהתעופפות אדירה הציל לקרן.

דקה 89 - משען שלח את עטר בכדור ארוך, אלא שליפשיץ יצא מצוין והציל את נתניה מספיגה.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, עמרי בן הרוש (שניר גואטה, 35), אלמוג כהן, טל מעבי, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי (פבריסיו קבראל, 68), דיוויד גומז, אחמד סבע (שלו מנשה, 53).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (טל משען, 86), איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', חסן אבו זייד, מהראן ראדי, ג'ורג' אמסיס (מיכאל זנדברג, 61), משה ביטון, אלירן עטר.

עטר: "המטרה שלנו הייתה להיות בפלייאוף האמצעי, והצלחנו"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "זה היה תלוי בנו, והצלחנו להשיג את התוצאה. אני מאוד מרוצה, יש עוד את הפלייאוף, אבל המטרה שלנו הייתה להיות בפלייאוף האמצעי, והצלחנו. שיתפנו שחקנים צעירים שבעונה הבאה יצטרכו לתת את הטון. כולם יודעים מה המצב של מכבי נתניה, וכל השיתוף שלהם זה במטרה ליצור פה איזשהו שלד. בשנה הבאה נצטרך מהם תפוקה, ותפוקה יותר טובה. אנחנו נמצאים במקום של 'לא לפה ולא לפה', אבל יש מאבק על מענק כספי, כך שאני דורש מהשחקנים ואדרוש מהם במהלך החודש הקרוב".

מאמן בני יהודה, גיא לוזון: "בכדורגל, בדקות הטובות שלך אתה צריך לגמור את המשחק, ויצרנו מספיק מצבים כדי לגמור את המשחק במחצית הראשונה. היו הרבה שחקנים שיש להם פחות כושר משחק, אבל בסך הכל הם היו בסדר. השגנו נקודה, יכולנו להשיג יותר, נמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully