וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מנקה את השטח

הבווארים סיימו ב-1:1 בלברקוזן, שנפרדה מהמרוץ לאליפות. שאלקה נוצחה 4:2 בהאנובר והפער בפסגה גדל לשתי נקודות

בצל החגיגות המתמשכות עם ההעפלה הדרמטית לחצי גמר ליגת האלופות, בבאיירן מינכן עשו צעד חשוב להשגת משימה לא פחות חשובה העונה: זכייה באליפות אחרי שנה אחת של חוסר. הבווארים, ששבו למקום הראשון בשבוע שעבר, הגדילו את הפער משאלקה, שהפסידה בהאנובר בתוצאה 4:2. ארבעה מחזורים לסיום העונה, באיירן מובילה בשתי נקודות על פני יריבתה אחרי 1:1 במשחק הצמרת בלברקוזן, שכנראה גמר ליופ היינקס וקבוצתו את חלומות האליפות.

האנובר, שנלחמת על חייה בתחתית, הצליחה להתקרב מרחק נקודה מהקו האדום בזכות הניצחון על שאלקה. גם דורטמונד, שעדיין רואה את עצמה כמועמדת לגיטימית לאליפות, איבדה נקודות, כשהפסידה בחוץ למיינץ בתוצאה 1:0. ורדר ברמן, שמנסה להדביק את הרביעייה הראשונה בטבלה, אירחה את פרייבורג והביסה אותה 0:4. במשחק שפתח את המחזור גברה בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2 על פרנקפורט. הופנהיים הפסידה בביתה 2:0 לפ.צ. קלן, ואילו שטוטגרט ניצחה 0ף1 בברלין את הרטה.

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:1

ימים נפלאים עוברים על באיירן מינכן. אחרי הניצחון בגלזנקירשן במשחק העונה והעלייה לחצי גמר הצ'מפיונס עם הדחת מנצ'סטר יונייטד, הבווארים עשו עוד צעד קטן לעבר התואר. באיירן עלתה למשחק בביי ארנה בידיעה כי ניצחון יגדיל את הפער לארבע נקודות, אבל לואיס ואן חאל בוודאי מרוצה גם מנקודה במשחק הצמרת, ששמרה על פער שש הנקודות בין הקבוצות.

לברקוזן הגיעה למשחק לאחר שלושה הפסדים רצופים שהרחיקו אותה ממאבק האליפות והעמידו את הכרטיס לאלופות בסכנה. המארחים היו טובים ומסוכנים יותר במחצית הראשונה וטרנקילו בארנטה שלח כדור לקורה. אלא שעם פתיחת המחצית השניה, באיירן הייתה זו שכבשה ראשונה. בדקה ה-51, גונזלו קסטרו הכשיל ברחבה את פרנק ריברי ואריאן רובן כבש בקלילות מהנקודה את שערו ה-11 העונה בליגה.

השוויון הגיע כעבור שמונה דקות. טוני קרוס הפציץ כדור חופשי לקורה, סטפן קיסלינג הגיע ראשון לכדור החוזר ובישל שער קל לארתורו וידאל. קרוס עצמו הגיע בדקה ה-77 למצב נוח לכיבוש, אך בעט החוצה והשוויון נשמר. אגב, רודי פלר, המנהל הספורטיבי של לברקוזן, אישר היום כי הקשר יחזור בעונה הבאה לשורות מחזיקת כרטיסו, באיירן מינכן. יופ היינקס, שהדריך את באיירן בשלהי העונה שעברה, נפרד ככל הנראה סופית מהמרוץ אל התואר.

האנובר - שאלקה 2:4

אחרי שחטפה תבוסה לפני שבועיים מפ.צ. קלן, האנובר הצליחה בשבוע שעבר לסחוט 0:0 מצוין מבחינתה נגד המבורג, אך ידעה כי היא עדיין רחוקה מאוד מחוף המבטחים. האנובר הבינה שהיא חייבת להמשיך לאסוף נקודות גם נגד קבוצות צמרת. עם רשימת פצועים ארוכה ויריבה חזקה בדמות שאלקה, בהאנובר לא היו אופטימיים מדי לפני המפגש. כולם ציפו ששאלקה המדוכדכת מההפסד לבאיירן, שגרם

לה לאבד את המקום הראשון, תסתער על המארחים ותאסוף את שלוש הנקודות היקרות להן היא זקוקה בקרב על האליפות. על המגרש התבררה תמונה שונה לגמרי. האנובר שחקניו של פליקס מגאת' ניגפו בפני הנחישות של המארחים, והלכו צעד אחורה בקרב על הכתר. למרות לחץ של שאלקה בפתיחה, הייתה זו האנובר שכבשה ראשונה ועלתה ל-0:1 בדקה ה-17 משער של מנואל שמידבך, ששלח רגל ימין חזקה ובעט ממרכז הרחבה לפינה הימנית. שאלקה המשיכה לחפש את שער היריבה, אבל האנובר היממה אותה שנית בדקה ה-29 כשעלתה ל-0:2 מפתיע, כשדידייה יה קונן בעט מחוץ לרחבה.

שאלקה פתחה מצוין את החצי השני וצימקה ל-2:1 כבר בדקה ה-46 בעזרת בעיטה של אדו לפינה השמאלית. שאלקה המשיכה בלחץ כבד על שערה של האנובר ובאה על שכרה. הכדור פגע בידו של מריו אגימן ואיבן רקיטיץ' דייק מהנקודה הלבנה וקבע 2:2 בדקה ה-52. בדיוק כשהיה נדמה כי האנובר תישבר, שחקניו של מירקו סלומקה עמדו בפרץ ובדקה ה-80 עלו ל-2:3 בזכות שערו של האנו באליץ' שבעט ממרכז הרחבה לפינה השמאלית והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות. השער הזה מוטט את שאלקה ויה קונן חתם בדקה ה-90 את תוצאת המשחק עם 2:4 מרשים לזכות האנובר, שרחוקה נקודה מהקו האדום.

מיינץ - בורוסיה דורטמונד 0:1

מאז שהבינה מיינץ שאין לה כל כך על מה לשחק, הקבוצה ספגה שלושה הפסדים רצופים והידרדרה עד למקום העשירי בטבלה. העולה החדשה, שכבר הבטיחה עונה נוספת בבונדסליגה, נראתה כבויה בשבועות האחרונים, אבל המפגש נגד דורטמונד החזקה הגביר את המוטיבציה אצל השחקנים של תומאס טוצ'ל, שחסרו בין השאר את אנדראס איבנשיץ ופלוריאן הלר המורחקים. פתיחת המשחק הייתה שקולה, אך דדווקא כשדורטמונד לחצה על הדוושה בתקווה להשיג יתרון, הייתה זו מיינץ שניצלה זאת כדי לעקוץ בדקה ה-30 כשאדם שאלאיי בעט מצד ימין של הרחבה לפינה הרחוקה והעלה את המארחת ל-0:1. דורטמונד לא הצליחה להשוות את התוצאה ולחלץ לפחות נקודה, שתסייע לה במאבק על מקום באירופה. לאחר חמישה משחקים רצופים ללא הפסד, קבוצתו של יורגן קלופ נעצרה והיא תנסה לשוב למסלול הניצחונות במחזור הבא בבית נגד הופנהיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ורדר ברמן - פרייבורג 0:4

ברמן עדיין מאמינה שיש באפשרותה להגיע לאחד משלושת המקומות הראשונים שמובילים בתום העונה לאירופה, ואחרי ההפסד במחזור האחרון לדורטמונד היא חזרה למסלול הניצחונות, ובגדול. המועדון הצפוני ידע כי אינו יכול להרשות לעצמו לאבד נקודות, בטח לא נגד קבוצת התחתית של פרייבורג, למרות שתומאס שאף חסר את פיטר ניימייר, סבסטיאן מייליץ, כריסטיאן ונדר וסנדרו ואגנר. ברמן שלטה בקצב ועלתה ליתרון בדקה ה-35 מרגליו של קלאודיו פיזארו, שבעט היטב מתוך תיבת החמש וקבע 0:1. עד המחצית ברמן לא הצליחה להגדיל את הרחבה, אבל בפתיחת המחצית השנייה היא השלימה את המשימה. תוך שלוש דקות עלו המארחים ל-0:3 משערים של ארון האנט בדקה ה-53 וקלאודיו פיזארו בדקה ה-56. פרייבורג נשברה וברמן לא ריחמה, ובדקה ה-66 עלתה ל-0:4 לאחר שמזוט אוזיל שלח רגל ימין מדויקת ובעט לרשת העליונה.

מנשנגלדבאך - פרנקפורט 0:2

אחרי שלפני שבועיים היא זכתה בשלוש נקודות יקרות נגד המבורג, גלדבאך הפסידה 2:1 לשטוטגרט אבל מרגישה משוחררת מלחצי צמרת או תחתית והגיעה רגועה למשחק, מה שגם סידר לה ניצחון נאה. השחקנים של מיכאל פרונצק התגברו על פרנקפורט ממרכז הטבלה, שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. האורחים ראו את מרקו רוס כובש כבר אחרי שש דקות את השער הראשון בנגיחה אחרי שראול בובאדילה הגביהה כדור מצוין. פרנקפורט מיעטה להגיע להזדמנויות, ובדקה ה-56 הגיע השני כשהרמת כדור חופשי משמאל של חואן ארנגו מצאה את הראש של דאנטה הבלם, שסיים עם כדור מצוין לפינה. רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-89. פרנקפורט, שמקווה להגיע אל המקום החמישי, שמוביל לליגה האירופית, מתחילה להתרחק מהיעד.

משחקים נוספים:

הופנהיים - פ.צ. קלן 2:0
כבש לקלן: אדם מטושייק (46, 82)

הרטה ברלין - שטוטגרט 1:0
כבש לשטוטגרט: קאקאו (74)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully