וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את אשקלון 80:98 במשחק השלמה

מכבי תל אביב נחלצה מרבע ראשון נוראי וניצחה את אשקלון 80:98 במשחק השלמה, לפני המפגש מול הפועל ירושלים

המחזור ה-20 בליגת העל ננעל כבר, אך המחזור ה-19 נסגר רק הערב (שבת) במשחק בו אירחה מכבי תל אביב את עירוני אשקלון. במכבי תל אביב הגיעו למשחק רגועים, אחרי הניצחון על בני השרון ביום חמישי, אולי אפילו רגועים מדי. שחקניו של פיני גרשון נקלעו למבוכה רבה כשפיגרו ב-15 הפרש ברבע הראשון ונראו מתוחים ועצבניים. בהמשך מכבי התאוששה, נעזרה ביכולת הטובה של אלן אנדרסון ודורון פרקינס, הפכה את התוצאה וגרמה לקריסתם של האורחים. כוחה של אשלקון עמד לה במשך רבע אחד בלבד, ובסיום מכבי תל אביב ניצחה 80:98.

אשקלון, שהגיעה ליד אליהו אחרי ניצחון במלחה על הפועל ירושלים, קיוותה להפתיע גם את הצהובים, אך נכנעה ליכולת ולעומק של המארחים. במחזור הקרוב תתארח מכבי תל אביב במלחה אצל הפועל ירושלים למשחק בין שתי הגדולות של הכדורסל הישראלי, ופיני גרשון יכול להיות מרוצה נוכח היכולת שהפגינו שחקניו ונוכח חוסר היציבות של היריבה. אבל שחקני מכבי ושחקני ירושלים יודעים כי במשחק שכזה, שמנקז לתוכו יוקרה וכבוד, התוצאות האחרונות אינן משנות דבר. זה יהיה משחק בו הרצון והעצבים יכריעו לטובת אחת הקבוצות.

מהלך המשחק

מכבי פתחה עם גיא פניני, אנדרו ויז'נייבסקי, אלן אנדרסון, סטפון לאזמה ויניב גרין. החמישייה של אשלקון כללה את ג'ימי בקסטר, מורן רוט, אלעד הופמן, ברוק סיילס ועומר סניד. מכבי פתחה עם הטבעה של אנדרסון, אבל אשלקון ענתה בריצת 0:8 מהירה בזכות נקודות של בקסטר ורוט. אשקלון רצה בכל הזדמנות, פיני גרשון ספג עבירה טכנית ומכבי נראתה מבולבלת לאחר קצת יותר מחמש דקות משחק. מורן רוט סחט סל ועבירה מויז'נייבסקי, ושמר על יתרון האורחים. גרשון הוריד את גרין, פניני ולאזמה, והעלה למגרש את רביב לימונד, דייויד בלות'נטאל ודיאור פישר. זה לא עזר וסניד העלה את אשקלון ליתרון 15 מפתיע במיוחד. לימונד צימק בשלשה עם הבאזר, ואשקלון הוליכה ברבע הראשון 19:28.

את הרבע השני פתחה מכבי עם ארבע נקודות רצופות, ובית הלחמי הזעיק פסק זמן. המשחק הפך מתוח ועצבני כשלימונד וסניד ספגו טכניות. מכבי הצליחה להשוות ל-37:37 בזכות שלשה של אנדרסון (19 נקודות במחצית), והלחץ עבר לאשקלון. אנדרסון הפגין יכולת טובה באותן דקות ומכבי יצרה לעצמה יתרון קטן. סיילס השאיר את אשקלון בתמונה, אולם שלשה של דרק שארפ השאירה את מכבי במרחק בטוחה מיריבתה והוליכה 44:52 במחצית.

אשקלון עלתה רופסת לרבע השלישי, ומכבי ניצלה זאת כדי להגדיל את יתרונה ל-49:61. האשקלונים המשיכו להחטיא מהעונשין, עומר סניד ביצע עבירה שלישית 4:09 דקות לסיום הרבע, ושלשה של פניני מרחוק שמרה על יתרון הצהובים. אשקלון התקשתה לעצור את פרקינס, שהוליך את מכבי לריצת 3:11 וגרם לקריסת האורחים, שפיגרו 77:61 בתום הרבע השלישי.

קורי קאר ובקסטר צימקו מעט לאשקלון בתחילת הרבע הרביעי, אך הגנה טובה של פניני ומסירה יפה של אנדרסון להטבעה של פרקינס העלו את מכבי ל-66:86. אשקלון הרימה ידיים ושתי הקבוצות להטטו עד לשריקת הסיום, ומכבי ניצחה 80:98.

קלעו למכבי תל אביב: אלן אנדרסון 21 נקודות, דורון פרקינס 20 (8 ריבאונדים, 6 אסיסטים), דייויד בלות'נטאל 15, רביב לימונד 14, גיא פניני 12, דרק שארפ 6, סטפון לאזמה (7 ריבאונים) ודיאור פישר 4 כל אחד, יניב גרים 2, כן שותף אנדרו ויז'נייבסקי.

קלעו לאשקלון: ברוקס סיילס 15 (10 ריבאונדים), עומר סניד 12, בריאן טולברט 9, מורן רוט 8 (8 אסיסטים), אלעד הופמן 7, קורי קאר 5, אוויס וויאט 2, כן שותפו אבי סוכר ודרור דווידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully