וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני יהודה: צריכים רק נקודה

החבורה של עטר תנסה להבטיח את מקומה בפלייאוף האמצעי עם תיקו ומעלה (ש', 15:00, ספורט 1). הזהובים בהרכב חסר

לאחר ההפסד להפועל פתח תקוה, שהעמיד אותה בסכנה ממשית להידרדר לפלייאוף התחתון וחיסל את סיכוייה להתברג בפלייאוף העליון, במכבי נתניה יעשו הכל כדי לקחת לפחות נקודה מול בני יהודה מחר (שבת, 15:00, ספורט 1), נקודה שתבטיח את מקומם בפלייאוף האמצעי. פחות מכך, וניצחון של הפועל רמת גן על הפועל תל אביב - והנתנייתים בפלייאוף התחתון.

ראובן עטר הבהיר לשחקניו, שיכלו להבטיח את המקום בפלייאוף האמצעי כבר לפני מספר שבועות, שכל עוד הכל תלוי רק בעצמם אסור להם לאבד את ההזדמנות, וכי בבית הם חייבים לקחת נקודות מבני יהודה, על אף שזאת עדיין זוממת להגיע למקום הרביעי. עטר קיבל בשורות טובות בדמות החלמתו המלאה של אחמד סבע שפרק את הכתף בהפסד להפועל פתח תקוה, ומלך השערים של נתניה יפתח מחר בהרכב.

מי שייצא מההרכב של עטר הוא מלך הבישולים של הקבוצה, שלו מנשה, שצפוי לפנות את מקומו ב-11 הפותחים לעמרי בן הרוש שיפתח כמגן שמאלי, וטל מעבי יעלה קדימה ויתפוס את מקומו של מנשה בקישור. ליאנויד קרופניק, שכבש שער עצמי במשחק מול פתח תקוה, יאבד את מקומו בהרכב לטובת אוראל דגני. עטר ימשיך גם השבוע במערך של 4:3:3. דניאל ליפשיץ הצעיר ימשיך בין הקורות, קלמי סבן ישחק בעמדת המגן הימני וביוואן פרנסמן כבלם לצד דגני. אלמוג כהן ינהיג את חוליית הקישור כשלצידו שניר גואטה וטל מעבי. בחוד לצד סבע ימשיכו דיוויד גומז ופיראס מוגרבי.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, עמרי בן הרוש, אלמוג כהן, טל מעבי, שניר גואטה, פיראס מוגרבי, דיוויד גומז, אחמד סבע.

דין מורי יירד לספסל

גיא לוזון יחסר מחר לא פחות מחמישה שחקנים משמעותיים במשחק החוץ של בני יהודה נגד מכבי נתניה הזהובים עוד יכולים לשפר עמדות ולהעפיל למקום הרביעי לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון עם ניצחון בקופסה והפסד של בית"ר ירושלים למכבי תל אביב, אך לקראת רבע גמר גביע המדינה מול הפועל רמת גן ביום רביעי מקווים בקבוצה בעיקר לעבור את ההתמודדות בנתניה לא פצועים מורחקים נוספים.

לוזון יחסר מחר את המגן עוז ראלי והקשר לירוי צעירי המוצהבים, את הקפטן אסי בלדוט שסובל ממתיחה במפשעה ואמור לחזור למשחק הגביע וכן את עמרי אפק שפצוע בשריר הירך האחורי ופדרו גלבאן שנעדר מזה כשבוע וחצי בשל קרע חלקי בשריר הירך האחורי. נכון לעכשיו גלבאן נמצא בספק גדול מאוד גם לקראת משחק הגביע ביום רביעי ויתכן שלוזון לא ירצה לסכנו בפציעה חמורה יותר לקראת המשך המאבקים בפלייאוף העליון. קיימת אפשרות שהארגנטינאי יכלל בסגל נגד רמת גן אולם בכל מקרה יתחיל על הספסל וזאת כמובן בהתאם למצבו הבריאותי.

על פי התרגול הטקטי יפתח איציק עזוז בעמדת המגן הימני במקומו של ראלי המוצהב כאשר שינוי נוסף בהגנה יהיה הכללתו של הבלם אביב חדד על חשבונו של דין מורי שהציג יכולת לא טובה בשבועות האחרונים ויסופסל מחר. גם חוליית הקישור עברה מהפך לא קטן בעקבות מכת ההעדרויות כאשר מהראן ראדי, ג'ורג' אמסיס וסיניסה ליניץ' יפתחו בהרכב לאחר שלא פתחו בהפסד 2:0 למכבי חיפה בשבוע שעבר. משה ביטון ואלירן עטר ישתפו פעולה בחוד ההתקפה.

באסיפת הוידאו לקראת המשחק צפו השחקנים בקטעים ערוכים מההפסד לחיפה, כאשר לוזון הדגיש בפניי השחקנים את ההבדלים העצומים בין שתי המחציות וביקש משחקניו לשחזר את המחצית הראשונה כשהוא מראה להם כיצד בחצי הראשון שיחקה הקבוצה כדורגל מצוין, עם הנעת כדור והמון לחימה ואגרסיביות, לעומת המחצית השנייה שבה נראו השחקנים מפוזרים והירבו באיבודי כדור.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', חסן אבו זייד, מהראן ראדי, ג'ורג' אמסיס, משה ביטון, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully