וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל ר"ג: קרובים לשלמות

גוטמן דרש דריכות מול האורדונים ("הם הפתיעו לא מעט קבוצות"), כדי לשמור על המאזן הביתי המצוין (16:00, ספ' 1)

בהפועל תל אביב יודעים שדבר פרט לניצחון על הפועל רמת גן (שבת, 16:00, ספורט 1) לא יתקבל, מכיוון שהקבוצה רוצה להגיע לפלייאוף בשיא הביטחון ובהפרש הנקודות הקטן ביותר ממכבי חיפה, בכדי לאבק איתה עד סוף הליגה על האליפות. האדומים רוצים גם לסגור סיבוב שני כמעט משולם בבית - מלבד התיקו עם מכבי נתניה ניצחה הפועלתל אביב את כל משחקיה בבלומפילד.

כפי שעשה בשבוע שעבר, גם באסיפה המסכמת ביום שישי המאמן אלי גוטמן לא חסך ביקורת מהשחקנים על היכולת מול הפועל רעננה, במיוחד זו שהוצגה במחצית הראשונה. "הדברים הקטנים הם אלה שעושים את הבדל והם אלה שיכריעו", אמר המאמן והוסיף, "יש לנו משחק קשה נגד יריב טוב שהפתיע לא מעט קבוצות בשבועות האחרונים. אנחנו חייבים לשמור על ריכוז מהתחלה ולהיצמד לעקרונות המשחק שלנו ורק כך נוכל להכריע אותו".

אחרי שתרגל מספר הרכבים ביום חמישי, גוטמן נראה באימון המסכם יותר החלטי לקראת ההרכב שיפתח. ההפתעה בתחילת האימון היתה הצבתו של זוראב מנטשאשוילי, שעדיין לא כשיר במלוא האחוזים בהרכב הראשון, אך על פי רוב חלקי האימון מסתמן כי בויאן ורוצ'ינה וויקטור מרעי יפתחו לצד שכטר בהתקפה האדומה. מרעי תורגל על חשבון שי אבוטבול שאכזב בשני המשחקים האחרונים כשערן זהבי ירד לעמדת הקשר האחורי. אך למרות, קיים סיכוי שאבוטבול יקבל את הזדמנות שוב בהרכב.

יהודה חוטה הצעיר יפתח במקומו של הקפטן שייעדר בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. בהפועל תל אביב מקווים לראות שוב איצטדיון מלא כפי שהיה מול עכו, בעקבות החלטת ההנהלה להוריד גם בשבת את מחירי הכרטיסים ל-30 שקל ביציעים 8-11.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, יהודה חוטה, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול (זוראב מנטשאשוילי), גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, בויאן ורוצ'ינה.

איילי: "נצטרך להיות סופר מרוכזים"

מאמן הפועל רמת גן, יובל נעים, מתכנן מערך זהיר לקראת משחק הקבוצה נגד הפועל תל אביב מחר בבלומפילד (שבת, 16:00, ספורט 1). הרמת גנים מודעים לעובדה שהם מגיעים כאנדרדוג מובהק למשחק, אולם במקרה של נצחון מפתיע, יחד עם הפסד של מכבי פתח תקווה או מכבי נתניה, עשויה הקבוצה למצוא את עצמה בפלייאוף האמצעי ולהבטיח כבר מחר עונה נוספת בליגת העל.

נעים יחסר מחר את הקשר עומר בוקסנבוים שפצוע בברכו וגמר את העונה, וכן את המגן קובי מוסא שסובל מדלקת בגיד אכילס. קרלוס צ'קאנה, ששיחק העונה בכל תפקיד אפשרי מלבד שוער, יפתח כמגן ימני במקומו של מוסא הפצוע. נעים יפתח עם קישור אחורי מעובה שיכלול את שי חדד, בני חדד ואלי לוי, כאשר מור גולן וסרג' איילי ישתפו פעולה בחוד ההתקפה. לפני המשחק יערך טקס לכבוד נעים, שזכה בפרס מאמן החודש מאת איגוד המאמנים.

"הפועל תל אביב היא אחת הקבוצות הגדולות בארץ ואין לנו מה להפסיד במשחק הזה", אמר החלוץ סרג' איילי לוואלה! ספורט לקראת המשחק מחר. "זה יהיה משחק מאוד קשה אבל בכדורגל הכל אפשרי. נצטרך להיות סופר מרוכזים ובלי אף טעות ואם נעשה את זה נוכל לעשות תוצאה טובה". רמת גן תפגוש ביום רביעי את בני יהודה בגביע, אבל גם איילי יודע שקודם כל יש את הליגה: "ברור שחושבים על הגביע אבל מחר זה משחק חשוב מאוד כי אפשר להיכנס לפלייאוף האמצעי. גם תיקו תהיה תוצאה טובה עבורנו". החלוץ פירגן למאמנו והוסיף: "כל הכבוד לו, זה יפה מאוד. אם הוא מאמן החודש זה רק אומר שהקבוצה טובה ואחרי כל הפציעות והבעיות שעברנו העונה אנחנו עדין עושים עבודה טובה".

הרכב משוער: רפי כהן, קרלוס צ'קאנה, פאבל פרגל, גולן חרמון, תמיר בן עמי, אלי לוי, שי חדד, בני חדד, אנדראה קלדיירה, מור גולן, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully