וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מחפשת גמר גביע שלישי תוך 4 שנים

דרוגבה צפוי לשוב להרכב לקראת חצי הגמר מול אסטון וילה (שבת, 19:00, ספורט 2). רוני הפצוע לא בסגל יונייטד לבלקבורן

בפעם האחרונה שצ'לסי ואסטון וילה נפגשו, זה נגמר בשבעה שערים, לא פחות, של הבלוז. המסגרת היתה הליגה האנגלית, והמשחק היה אחד הטובים ביותר של החבורה של קרלו אנצ'לוטי העונה, ובו בזמן באחד המשפילים ביותר של הוילאנס. מחר (שבת, 19:00, ספורט 2) תחפש הקבוצה מברימינגהאם נקמה על אותו 7:1 כואב, הפעם בחצי גמר הגביע האנגלי.

מדובר במפגש הראשון בין השתיים בחצי גמר המפעל העתיק לראשונה מאז 1920, אז ניצחו הוילאנס 1:3. עם זאת, בגמר 2000 צ'לסי ניצחה את אסטון וילה 0:1 והניפה את הגביע האנגלי, ומחר, שוב בוומבלי, ינסו הבלוז להעפיל לגמר שלישי תוך ארבע שנים. צ'לסי, למי ששכח, היא מחזיקת הגביע, ואם מוסיפים לכך את הניצחון שלה על וילה גם במשחק הליגה הראשון ביניהן העונה, מקבלים פייבוריטים די ברורה.

לאחר שעלה מהספסל בניצחון המצוין על מנצ'סטר יונייטד, דידייה דרוגבה עשוי לעלות מחר בהרכב הלונדונים, אך רשימת הפצועים של אנצ'לוטי ממשיכה לכלול את ריקארדו קרבאליו, ברניסלאב איבנוביץ', אשלי קול, מייקל אסיין וז'וזה בוסינגווה. מנגד, אמורים ג'יימס מילנר וריצ'ארד דאן לשוב להרכב אחרי שהחמיצו את משחק הליגה הקודם של וילה, כאשר נייג'ל ריאו קוקר, ווילפרד בומה, אמיל הסקי ומרלון הרווד הפצועים ימשיכו לשבת בצד. המנצחת במשחק תפגוש בגמר את המנצחת בין פורטסמות וטוטנהאם, שישחקו ביום ראשון.

רוני יחמיץ את בלקבורן

במנצ'סטר יונייטד עוד עשויים להתחרט על שהימרו לפתוח עם ווין רוני בגומלין ליגת האלופות מול באיירן מינכן. כזכור, החלוץ עלה במפתיע בהרכב והוחלף במחצית השניה, לאחר שנפצע בקרסול. היום (שישי) מתברר כי הפציעה של הסופרטסאר האנגלי אמנם לא חמורה מאוד, אך היא כן תגרום לו להחמיץ את משחק הליגה החשוב של השדים האדומים, ביום ראשון נגד בלקבורן.

"אני לא חושב שהפציעה מאוד רצינית, אני מאמין שהוא יחזור למשחק נגד מנצ'סטר סיטי", אמר מנג'ר יונייטד, אלכס פרגוסון, בהתייחסו לרוני. מלבד החלוץ, פרגוסון צפוי ליהנות מסגל מלא למשחק, כאשר ניצחון בו יעלה את יונייטד בחזרה לראש הטבלה, עם משחק עודף על צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully